Használt

TOMS + Keith Haring kollekció

Frissítve: 2016. júl. 30., 23:25 | Megtekintve: 193761

A TOMS és a Keith Haring Alapítvány együttműködéséből született meg az a kollekció, mely a legendás művész öröksége előtt tiszteleg. A különleges kollekció Keith Haring ikonikus munkáinak egy válogatását jeleníti meg a TOMS cipőin és napszemüvegein.

Keith Haring művészete és társadalmi aktivitása az 1980-as évek New York-i utcai kultúrájára reflektált, ahol Haring először a New York-i metróállomásokon létrehozott krétaműveivel lett ismert, egy olyan újszerű megközelítéssel, ami a művészetét elérhetővé tette mindenki számára, és emellett meglepetésszerűen beindította a karrierjét is. Ma Haring a társadalmi és politikai témák művészetébe való beemeléséről, az általa használt élénk színekről és energikus mintákról, illetve természetesen az innovatív kezdetekről híres.

A TOMS + Keith Haring kollekció darabjai Magyarországon a PIG Shoes üzleteiben kaphatóak június 10-től. A TOMS most is minden cipő megvásárlása után egy pár új cipőhöz juttat egy rászoruló kisgyereket a világban. One for One®.

A TOMS

Blake Mycoskie 2006-os argentínai utazása során látta, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie a helyi gyerekeknek, akiknek nincs cipőjük. Hogy segíthessen, létrehozta a TOMS-ot, a céget, amely minden eladott pár cipő után ad egyet egy rászoruló gyereknek. One for One®. Ami egy egyszerű ötletként indult, gyorsan egy erős üzleti modellé fejlődött. Felismerve, hogy a One for One modell más alapvető szükségletek terén is segíthet, a TOMS 2011-ben elindította a TOMS Eyeweart, 2014-ben a TOMS Roasting Co.-t, 2015-ben pedig a TOMS Bag és a TOMS High Road Backpack kollekciót. A One for One igéreteinek megfelelve a termékek megvásárlása segíti a rászoruló emberek életének jobbá tételét, azáltal, hogy látásjavító programokat, tiszta ivóvizet kínál, segíti a biztonságos szülés lehetőségeit és az iskolai zaklatás megelőzését. A TOMS úgy működik, hogy jobbá tegye az emberek életét. Minden egyes termék megvásárlásával segíthetünk egy rászoruló emberen. One for One®.



Egy üzletnyi Amerika - Megnyílt az új American Rags

Frissítve: 2012. ápr. 24., 09:42 | Megtekintve: 13361

Szeretnéd egy valódi amerikai metróállomáson átélni a nyüzsgő New York hangulatát ruhavásárlás közben? Az American Ragsnél a márkás, szuper árú darabok ilyen környezetben várnak!

Olyan élethű ez az amerikai metróállomás az V. kerület közepén, hogy pár perc alatt el is felejtjük, igazából még Budapesten vagyunk. Sőt, az Amerikából importált világmárkás, frissen mosott, tökéletes állapotú ruhák nem csak tartózkodási helyünket feledtetik – hanem azt is, hogy használt ruha üzletben járunk.

Ugyanis ha eddig feszélyezett a second hand üzletek dohos hangulata, akkor az American Rags tiszta, sokszor teljesen új darabokat rejtő kínálata igazi fordulatot hoz majd a turkálókkal való kapcsolatodban!

Női, férfi, gyerek

A bolt belső kialakítása lebilincselő, egy amerikai filmekből ismert metróállomást idéz, persze azzal az eltéréssel, hogy vállfán lógó ruhák óriási kínálatával van tömve. A felső szint teljes egészében a gyermek- és babaruhák otthona, alul pedig férfi és női választékban böngészhetünk az Abercrombie, Hollister, American Eagle, Hilfiger, Ralph Lauren és más népszerű márkák közt.

David, az üzlet tulajdonosa személyesen válogatja ki a legjobb, legfiatalosabb darabokat, amik aztán kikerülnek az állványokra. Remek munkát végez az aktuális trendnek megfelelő stílus kiválogatásával, de ez nem véletlen – David maga is 25 éves fiatal, divatos, ráadásul igazi világpolgár, aki Magyarország mellett Németország, Spanyolország és Amerika nagyvárosainak utcáin is otthonosan mozog. A most megnyílt üzlet az ő lelkesedésének és stílusának köszönheti végső formáját, és méltán lehet büszke az eredményre.

Minden okból érdemes betérni

Amiért érdemes direkt ide eljönni, ha vásárolni támad kedvünk, az elsősorban a hangulat és a sokszínű, páratlan kínálat. Ez a csodás metrómegálló teljességgel nélkülözi a sok turkálóra jellemző öreges stílust, a jellegtelen szabású, szúrós anyagú darabokat. Itt minden feltűnően jó minőségű, nem találni szakadt, elnyűtt példányokat – sőt, minden érezhetően tiszta és frissen mosott, még a kényesebbek is bátran felpróbálhatják őket.

A másik fontos szempont az ár. Bár valóban igényesen tálalt kínálatról beszélünk, mégis csak használt ruhákról van szó, és ezt főleg a kedvező ár tükrözi. Látogatásunkkor találtunk rövid ujjú női pólókat 990 Ft-ért, vintage farmer sortokat 1.300 Ft körüli áron, láthatóan sosem hordott Ralph Lauren zakót 5.000 Ft-ért, és számtalan hasonló, trendi stílusú cuccot ugyanilyen baráti árakon. Különösen akkor verhetetlenek ezek az árak, mikor sikerül sosem hordott, vadiúj kincseket találnunk!

Ráadásul mint megtudtuk, pár héten belül régiségek, könyvek, és más használt csecsebecsék is megjelennek majd a ruhás állványok között.

Mindent beleszámítva Budapest egyik legjobb ár-érték arányú, kifejezetten fiatalokra szabott, legtrendibb amerikai használt ruha üzlete lett a belvárosi American Rags. Látogassátok meg ti is!

Cím: 1054 Budapest, Bank u. 6. (az Arany János utcai metrómegállónál)


Új szenzáció: ehető rúzsok

Frissítve: 2011. márc. 7., 09:42 | Megtekintve: 2677

Nem találkoztunk még olyan lánnyal, nővel, aki ne használt volna valamilyen rúzst, szájfényt, ápoló készítményt, amely védi, színezi, vagy éppen csinosítja az ajkakat. Ezt a kutatók sem gondolják másképpen, ezért kifejlesztettek számunkra egy újdonságot!

Ti már belegondoltatok valaha, hogy életünk során mennyi rúzst, ajakbalzsamot és egyéb készítményt nyalogatunk le a szánkról? Egy új kutatás szerint egy nő 2,5 kiló terméket “fogyaszt” el élete során. Így elsőre elég riasztó mennyiségnek tűnik, de most megérkezett a megoldás, az ehető rúzs.

Olvass tovább »



Szívesen hordanád?

Frissítve: 2010. febr. 4., 10:36 | Megtekintve: 2366

Kardmarkolatú táska… Az ötlet izgalmas, a megvalósítás kifinomult, de vajon hordható is? Döntsd el!

Mindig tartogatnak meglepetéseket, újdonságokat a tervezők. Ezúttal Marjan Petrovski lepte meg a világot ezzel a kardmarkolatú táskával Sydneyben.
Mi a véleményed? Te megjelennél vele?

Olvass tovább »


Új hazai divatmárka a Magenta tervezőasztaláról

Frissítve: 2009. máj. 7., 20:28 | Megtekintve: 3406

Profi csapatmunka, igényesen elkészített kampányok, gyönyörű, exkluzív márkaboltok, kéthetente megújuló kollekciók jellemzik többek közt a Magentát. Ráadásul most új divatmárkát hoztak létre, melyben nőiességed új oldalát fedezheted fel!

Megérkezett a hazai divatélet élénk színfoltja, a Magenta kishúga, Cathy Smith. Jellemző rá, hogy trendi, fiatal, csajos és feltűnő. A márka élénkségét nem csak a folyamatosan frissülő, változatos kollekciók adják, hanem a bátran használt színek is jellemzők rá.

A Magenta csapata szezonról szezonra igyekszik mindig a legújabb divatirányzattal ötvözve készült modelljeivel meglepni meglévő és új vásárlóit. Igényes anyagok, letisztult vonalak, különleges grafikák, díszítések és a csapatmunka szerencsés ötvözete teszi termékeit különlegessé, hordhatóvá és feltűnővé.

Az energikus, fiatalos csapat kreatív ötleteitől vezérelve mutatkozik most be új márkájával fiatal vásárlóinak – Cathy Smith nevű termékeivel szeretné átadni egyfajta kultúráját az egyszerű, de mégis mutatós öltözködésnek.

A Magenta többi termékénél alacsonyabb árkategóriába tartozó Cathy Smith kollekció az idei nyár újdonsága. A márka a fiatalosan öltözködő, mégis igényes nőket szólítja meg, akik a megszokott Magenta minőséget keresik.

A 2009-es tavaszi nyári darabok között a rózsaszín, fehér és fekete színek meghatározók, így a nadrágok, rövid szoknyák és sortok, kényelmes nyári ruhák, csinos topok egymással tökéletesen kombinálhatók. A felsőket díszítő grafikák és minták teszik igazán egyedivé és fiatalossá a Cathy Smith ruhákat.

Ezek a termékek is a Westendben található üzletben vásárolhatók meg.

Nézd meg a Cathy Smith kollekciót a divatkatalógusban!


Menő cuccok a nyári fesztiválok idejére

Frissítve: 2009. márc. 3., 14:11 | Megtekintve: 12145

Alig várod már, hogy elkezdődjenek a nyári fesztiválok? Nélküled nem indulhat egyik sem? Balatonpart vagy az ország bármelyik része, megmutatjuk neked, milyen ruhákban leszel igazi fesztiválhívő!

A MUSTANG 2009-es tavasz-nyári kollekcióját a fesztiválok életérzése járja át. Felvillanyozó energia, lázban égő rajongók, süvítő autóversenyek, koncertek, hőség és frissítő nyári záporok keveréke alapozza meg a hangulatot.

Új MUSTANG kollekció a Sunset City Racing fesztivál jegyében

Felbukkannak a foltozott Vintage (klasszikus) farmerek és a reklámfeliratokkal tarkított, élénk színű pólók, melyek a hippik, a városi őslakók és a szenvedélyes motorosok életérzését keltik életre. Bő szabású nadrágok, virágmintás felsők és ruhák erősítik a nyári feeling-et. Etno stílusú darabok, a crossover sporthoz használt viselet és a piszkos munkásruhák hozzák forró hangulatba viselőiket.

Belépők ellenőrzése a fesztivál területén, előkerülnek a jegyek a nadrágzsebekből…

A Vintage farmert mélyen ülő zsebekkel látták el. A Straight és a Bootcut nadrágokhoz jól illik az American póló, melyre színes, világító mintát nyomtak. A felsőtestet kihangsúlyozó kárókockás inget csőnadrággal és egyszerű szövetből készült, lezser, Utility stílusú cuccokkal kombinálják. A Cargo bermudák erős színekben és vidám mintával tarkítva pompáznak az idei szezonban.

A fesztiválhívő lányok a lenge, fodros tunikát és a kis dzsekit magas derekú Skinny nadrággal viselik, hogy derekukat hangsúlyozzák. A virágos felsőrészekhez Marlene farmert és Bell Bottom stílusú darabokat választanak. Ennek jegyében készült a Flared Oregon farmer is, mely egy klasszikus nadrág 27 cm szárszélességgel. A Relaxed Fit és a Boyfriend- stílusok szintén illenek a fesztelen hangulathoz.

A hőmérséklet emelkedésével gyorsan előkerülnek az 5 zsebes Cropped (térdig érő) nadrágok, de a legforróbb napokon természetesen a nyári ruháké a főszerep… A farmerruhák könnyű, nyári denimből készültek, spagettipántokkal, szép kivágással és alsó mellvarrással keltenek vagány, és egyben nőies hatást. Az ingblúzruhák egyszínű vagy kárókockás kivitelben hódítanak.


Ajánljuk még:

Mustang 2009 tavasz-nyári kollekció a piactéren


A pólók titkos élete

Frissítve: 2008. jan. 28., 12:00 | Megtekintve: 1987

Van egy mondás, miszerint mindenki használt ruhákban jár, hiszen minden darab legfeljebb az első mosásig számít újnak. Ha szeretnéd ismerni ruháid egész életútját, akkor ez az oldal neked szól.

Ezt az elvet és a pólók gondatlan elpazarlását észben tartva alapította meg egy bécsi cég a Re-Shirt nevű weboldalt, ami egyfajta online használtruha piactérként üzemel.

A weboldalon található pólók különlegessége a történetükben rejlik. A Re-Shirt alapítói szerint az emberek szívesebben vesznek olyan ruhákat, amelyekhez történetek és információk kapcsolódnak, ráadásul környezettudatosabb megoldás megunt pólóinkat eladományozni, mint kidobni a kukába. Lehet bármilyen hétköznapi vagy eseménytelen története egy-egy régi felsőnek, ezen az oldalon valószínűleg gazdára talál, bár tény, hogy a szerencsehozó vagy híres eseményeken viselt pólók hamarabb kelnek el.

A képen látható, egyszerű szürke pólót hamar megvették. A hétköznapi ruhadarab történetéről ezt írja egykori gazdája:
„1997 nyarán, egy Guatemalavárosban tartott demonstráció alkalmával vettem meg, a 36 éves polgárháború befejeződése utáni hónapokban. Több ezren tüntettünk az ellen, hogy a kormány amnesztiát adjon a rezsim halálosztagainak. Elöl a Grupo de Apoyo Mutuo logója látható, hátul pedig a Donde estan? (Hol vannak?) kérdés, a háború alatt eltűnt százezrekre utalva. ”

Az oldalon meggyőző érvként olvasható egy adat, miszerint 10.000 liter víz kell egyetlen új póló előállításához, így egyedi módon spórolhatunk az erőforrásokkal is. Bárki elküldheti Ausztriába régi pólóit, a nekik adományozott, de nem elég jó minőségű pólókat a cég alapítói jótékonysági egyesületekhez juttatják el.

Ajánljuk még:
h3. Pólók a piactéren

Re-Shirt honlap


Észak Legendái S. Hegyi Lucia művészetében

Frissítve: 2008. jan. 27., 14:35 | Megtekintve: 3793

Az északi legendák misztikus világa lengte körül S. Hegyi Lucia új kollekcióját, amelyet január 24-én mutatott be a VAM Designban.

“Az Észak Legendái kollekciót, olyan hölgyek számára terveztem, akik képesek az élet minden területén megélni nőiségüket, akik számára a szakmai siker csupán egy a feladatok közül. " – mondta S. Hegyi Lucia, a Luan by Lucia divatház vezető tervezője. "A tervezéshez és a megvalósításhoz több ezer munkaórára volt szükség, tekintettel a rengeteg kézimunkára és az egyedi díszítő motívumokra.”

A kollekció darabjai közt megtalálhatók kosztümök, koktélruhák, kisestélyik és természetesen gyönyörű nagyestélyik is. Uralkodó színei a fákat, valamint az ékszerkészítésben is használatos különféle ásványokat és fémeket szimbolizálják. A ruhaköltemények természetes anyagokból készültek, a hernyóselyem és a legfinomabb gyapjúszövetek érintésére fellélegzik a bőr. A ruhák mindegyike rendelkezik legalább egy, a divatház által oly sokszor használt egyedi vonallal, mint pl. raglán, spicc vállak, nagy gallérok, mély dekoltázs, karcsú és hangsúlyos derékvonal.

A kollekcióval kiválóan harmonizálnak azok az egyedi és minden szempontból különleges ékszerek, amelyeket Varga Miklós ékszerész álmodott meg a misztikus koncepcióhoz.

Ajánljuk még:
h3. Ékszerek a piactéren


Kémek eszközeit használó divatkollekció nőknek

Frissítve: 2007. dec. 17., 11:31 | Megtekintve: 3224

A kémek ruhatárát imitálva Angel Chang megalkotta a titkosügynök-praktikákat felhasználó kollekcióját, amelyet 2008-ban a divatkedvelők is megismerhetnek.

Amikor Angel Chang divattervező rájött, hogy olyan főiskolára jár, ahonnan a második világháború alatt számtalan diákot szervezett be a titkosszolgálat ügynöki munkára, komolyan elkezdte tanulmányozni a női kémkedés történetét.
„A Barnard főiskola diákjai nyelveket beszélő, tájékozott, a világ sok országában megforduló fiatalok voltak, tökéletes jelöltek a kémkedési feladatokra” mesélte Chang, aki már elnyerte a Cartier divatház díját újító ötleteiért, mint a testhőmérsékletre reagáló ruha vagy az illatokat kibocsátó szőrme.

A háború alatt a titkos térképeket gyakran selyemsálakra rajzolták fel, mivel azt teljesen hangtalanul lehet kiteríteni. Chang a hadiiparból is merített ötleteket, a seregben használt zoknikból vette például a tippet ahhoz a mikroba-ölő, ezüstszálas vászonkabáthoz, ami megszünteti a testszagot. Az ezüst megakadályozza a sebek elfertőződését, a fémes anyagok kellemesen hűsítenek, így ideális alapanyagai egy tavaszi-nyári kollekciónak. Egyes modellek tökéletesen vízáteresztő szövetből készültek, van olyan darab is, amelyet elméletben mosni sem szükséges.

A tervező szerint a térképeket ábrázoló sálak, military mintás szoknyák és high-tech kabátok azon független, laza, öntudatos nők kedvencei lesznek, akiket a divat és a kémkedés világában egyaránt helytálló titkos ügynökök élete vonz. A kollekció csak 2008. tavaszán kerül forgalomba, ám egy gyors bepillantást már idén is nyerhetett a nagyközönség a Ralph Pucci International decemberi bemutatóján.

Ajánljuk még:
h3. Sportos viseletek a piactéren