Gucci táskák

Megnyílt a Gucci üzlet az Andrássy úton

Frissítve: 2008. okt. 22., 15:10 | Megtekintve: 13751

Megnyitotta kapuit a vásárlók előtt az első Andrássy úti Gucci üzlet, így a híres világmárka mostantól bárki számára elérhető itthon is.

Az Andrássy útra idén számtalan ismert, korábban nálunk elérhetetlen világmárka költözött be, és a közeljövőben is sorozatosan nyílnak majd luxusüzletek. A Gucci egy nagyszabású megnyitó party keretében tette hivatalossá jelenlétét a magyar divatüzletek kínálatában.

Gucci kampányfotó, középen Mihalik Enikővel. Forrás: www.gucci.com

Az október 15.-én este tartott, exkluzív megnyitón természetesen részt vettek a hazai divatszakma és celebvilág olyan ismert alakjai, mint Lakatos Márk stylist, Vámosi Viktória, Oroszlán Szonja, Fenyő Iván, Cseh László és a 2008-as nemzetközi Gucci kampány egyik arca, a magyar modell Mihalik Enikő. Az üzletben a Gucci teljes kínálata megtalálható – az éppen aktuális prét-á-porter kollekció mellett cipők, táskák és kiegészítők is sorakoznak a polcokon. A vadonatúj luxusboltot az Andrássy út 23. cím alatt találjuk, közvetlenül a szintén idén megnyílt, két szintes Burberry áruház szomszédságában.


Forrás: www.velvet.hu



A Burberry tavaszi-nyári kollekciója

Frissítve: 2008. ápr. 9., 14:29 | Megtekintve: 5840

Áprilisban berobban a divatvilág köztudatába a Burberry legújabb, már lassan egy éve folyamatosan emlegetett, várt kollekciója.

Itthon a legelső, 205 négyzetméteres, két szintes Burberry áruház 2008 tavaszán nyitott meg, a budapesti Andrássy út 24. alatt, ahol a londoni üzletekével tökéletesen megegyező árukészlet várja a látogatókat. A cég igazgatója, Christopher Bailey korábban a Gucci, a Tom Ford és a Donna Karan divattervező munkatársaként szerzett érdemeket. A New York Times szerint a márka az utóbbi időkben kezdődött, rohamos felvirágzása kizárólag az ő modern, újító intézkedéseinek köszönhető.

A tavaly óta várt tavaszi-nyári kollekcióval egy mostanában trendinek számító, számukra mégis új irányba indul el a Burberry. A cég gyökereire utaló, katonai egyenruhákra emlékeztető vonásokat romantikus, nőies hatásokkal tompítják, mindebbe bedobva egy-egy sportos darabot is. Minden stílusában az erőteljesen feminin összhatás érzékelhető, a kék sötét és világos árnyalatait, a dinamikus fekete-fehér kontrasztokat kiegészíti a bézs, barna, arany és rézszín mértéktartó használata. Táskák, kiegészítők és cipők nagy választéka teszi teljessé a klasszikus Burberry-külsőt. Ráadásul nemcsak a meleg időre, de a szabadtéri sportolásra és esős napokra is gondoltak a tervezők, így a trendi esőkabátok, pulóverek és sportfelszerelések sem maradtak ki a kollekcióból.

A 2008-as milánói divathét kifutóin nagy durranásnak számított a Burberry két bemutatója, és bár az őszi kollekció is hatalmas sikert aratott, egyelőre csak a tavaszi-nyári darabok kerülnek a boltokba. Már a reklámképeken is vidám, mégis elegáns érzésvilágot teremtettek a régi, egyhangúan fekete-fehér kampányoktól teljesen eltérve. Agyness Deyn és Lily Donaldson, a két, mostanában feltörekvő brit szupermodell mellett Sting lánya, Coco Sumner is megjelent a tavaszi-nyári kampány arcaként, számtalan más zenész, modell és művész társaságában.

Ajánljuk még:
h3. Burberry 2008 tavaszi-nyári kollekció