33

Az Amer Sports megnyitja a hazai sportszezont

Frissítve: 2012. márc. 14., 09:14 | Megtekintve: 3956

Megérkezett országunkba az Amer Sports, egy új alternatívája a sportruházatnak. A megnyitón láthattuk a kollekciók mellett azokat az embereket is, akik valóban a mozgás és a szabad tér szerelmesei.

Bár mi magyarok keveset mozgunk, azt a megszállott és hobbi sportolók is tudják, mennyire fontos a megfelelő, kényelmes és (amennyire lehet) csinos ruha mozgás közben. Ezeket az igényeket az Amer Sport is szem előtt tartja, és tökéletesen az adott sportág igényeihez fejlesztett ruházatot kínál szinte bármely mozgásformához.

Olvass tovább »



Ahol nyáron mindig nyár van!

Frissítve: 2011. aug. 2., 17:57 | Megtekintve: 3087

Legyen az évszaknak megfelelő kánikula, vagy az évszaktól eltérő időjárás, a PEARL Fashion Designer Outletben mindig az aktuális cuccokat vásárolhatod meg. Ráadásul most akciók is várnak!

A PEARL Fashion Designer Outletben jelenleg a nyár tombol, aminek ékes bizonyítéka az ennek megfelelő, hatalmas és folyamatosan változó árukészlet. A leghíresebb divattervezők ruhái-, cipői-, táskái- és egyéb extravagáns kiegészítőiben élvezheted a szikrázó napsütés vagy akár a nyári zápor életörömöt adó hatásait.

Cavalli cipő 49.900.- helyett 34.900.-

Hogy minél több ilyen egyedi cuccban tudj tündökölni, akár hétköznapokon a munkahelyeden, akár egy hétvégi esti kerti partyn, esetleg nyaraláskor a tengerparton, most a legtöbb modellt 30%-os árengedménnyel kínáljuk, de egyes daraboknál, akár 40-50% kedvezményt is kaphatsz!

Olvass tovább »


Dior aranyból van a szemed fénye?

Frissítve: 2010. júl. 7., 05:00 | Megtekintve: 2439

Még nem? Akkor itt az ideje, hogy megismerkedj ezzel az új divatkiegészítővel, amitől tekinteted a színarany és a Dior luxus érzését sugározza majd.

Ha szeretnéd felpattintani szemgolyóidra a Christian Dior eme kreálmányát, nem árt, ha jól bírod a kontaktlencséket. Bár a Dior már évek óta készít természetellenes színű designer lencséket, a divatdiktátorok most kezdik az ötletet igazán felkapni. Tetszik?

Olvass tovább »



Nautica, a befutott hajó

Frissítve: 2007. nov. 14., 14:30 | Megtekintve: 2381

Ahogy a legtöbb sikeres márka alapítója, a sportos és divatos Nautica híres tervezője is egy álommal és üres zsebbel indult neki a divat tengerének.

1968-ban a tajvani David Chu megérkezett Amerikába azzal az álommal, hogy építésznek tanuljon, ám egyetlen szót sem beszélt angolul. Családja körében híres rajztehetségét akarta fejleszteni, amikor beiratkozott egy New York-i Divatintézet által tartott tanfolyamra, ahol tanárai azonnal felfedezték divattervezői adottságait. Innentől már egymást követték a hírnév felé vezető lépések, hiszen Chu előbb sikeresen lediplomázott, majd megalapította a Nauticát , bár első boltja megnyitásakor még csak 6 féle férfiruházatot rakott a polcokra.

„Egy kibontott vitorlájú hajó a világ körüli merész utazásokat szimbolizálja, a nautica pedig latinul hajót jelent” mondta a márkanév eredetéről Chu, akinek hobbija az utazás, és csakis saját tervezésű ruháit hordja. A Nautica darabok az aktív, kalandos életű, kényelmet és divatot egyaránt szerető, sportos vásárlóknak szólnak, akik egy farmert, pizsamát, kényelmes pulóvert ugyanúgy beszerezhetnek itt, mint egy elegáns zakót vagy kifinomult kosztümöt.

Az eltelt 24 évben az eredetileg férfiakat célzó Nautica üzletek nemcsak női és gyermek kollekciókkal, de olyan kiegészítőkkel is bővültek, mint a szemüveg, ékszer, óra , cipő és parfüm. A világ minden táján megtalálható, közel 170 márkaüzletben 1997 óta ráadásul lakberendezési tárgyakat is vehetünk. Bár 2003-ban a céget több, mint 100 millió dollárért megvásárolta a Lee és Wrangler márkák tulajdonosa, a vf Corp., azóta is ugyanazt a sikeres irányvonalat követik, amit Chu megteremtett.