Férfi elegáns farmer

Levi's 2014 tavaszi-nyári kollekciójának bemutatóján jártunk!

Frissítve: 2014. febr. 5., 16:26 | Megtekintve: 142543

A Levi’s® tavaszi, nyári kollekciója összetéveszthetetlenül az amerikai érzést képviseli. Az idén 141. születésnapját ünneplő farmermárka sajtóbemutatója a kívül-belül impozáns, lehengerlő stílusú Kiosk Alapozóban került bemutatásra.

Összességében „Az új kaliforniai kollekció” tiszteleg a Levi’s® márka öröksége és az 1960-as évek Kaliforniája előtt. A ruhákban megjelenik a stílusosság, a vidámság, a frissesség, és a fiatalság.

Az ikonikus ruhadarabok és a kultikus klasszikusok ismét megújultak: merész színek, finom, kényelmes anyagok, és újragondolt fazonok.

A „White Tab” azaz fehér címkés termékcsalád ismét visszatért, nagy hangsúlyt fektetve a ’60-as évek klasszikus termékeire.

Egyéb kapszula kollekciók, mint a Levi’s® Revel vagy a Commuter®, szintén újult erővel támadnak ebben a szezonban is.

Olvass tovább »



Hordd így a dzsekit és szívtipró leszel!

Frissítve: 2009. nov. 4., 18:00 | Megtekintve: 5974

A "kamionos" farmerdzseki örök darab, minden férfi ruhatárába befér, minden stílushoz jól áll. Adunk pár tippet, hogyan dobj fel egy régóta a szekrényedben álló, vagy újonnan beszerzett darabot!

Szexis rocker, laza grunge pasi vagy városi cowboy szeretnél lenni? Itt van pár tipp, mit vegyél fel a szekrényedben biztosan ott lapuló kamionos farmerdzsekihez a tuti hatás érdekében! Ezt a darabot tényleg minden évszakban lehet hordani, ráadásul a Levi’s 2009-es őszi/téli kollekciójában újabb koptatásokban is elérhető.

Olvass tovább »


Kitalálod, mik a Brandshop legújabb márkái?

Frissítve: 2009. szept. 9., 13:30 | Megtekintve: 3799

Mindegyik trendi, európai és a legjobb minőséget képviseli. Ha ennyiből még nem tudod megmondani, mik az újdonságok a Brandshop-nál, nézd meg te is a termékeket!

A Brandshop24 outlet megapolisz eddig is azzal emelkedett ki a hasonló üzletek sorából, hogy rengeteg, közel 400 márkát kínálnak, különböző stílusokban és árfekvésben. De most még ennél is tovább színesítették az árukészletet!

Roccobarocco kistáska, kék válltáska és arany kézitáska

Olvass tovább »



B7 Fashion Night divatbemutató

Frissítve: 2009. júl. 27., 17:54 | Megtekintve: 7490

Rengeteg ruha, dögös modellek, pörgős zene, egy felejthetetlen divatbemutató és hajnalig tartó buli - röviden ez volt a B7 Fashion Night, de a hosszabb beszámolóban ennél sokkal érdekesebb részleteket árulunk el.

Aki erről lemarad, az bánni fogja! – hirdette a B Seven Fashion Night beharangozója, és elnézve a július 24.-én a B7 Club előtt kígyózó embertömeget, meg kellett állapítanunk, hogy ezt szerencsére rengetegen komolyan vették. Az este 8-ra kiírt nyitás időpontjában – ilyen rendezvényektől szokatlan módon – már tulajdonképpen megtelt a hely, aminek a rendezvény médiatámogatójaként a Vanity.hu stábja különösen örült.

“Remélem tudod, a welcome drink egy pohár italt jelent, nem pedig felszólítás, hogy Welcome, drink!” – figyelmeztette a bejáratnál kifüggesztett Vanity.hu feliratú molinó alatt állva a pasiját szigorú arccal egy miniruhás lány, ami nem kis derültséget váltott ki a körülöttük állókból. Szerencsére az a bizonyos egy pohár welcome-pezsgő éppen kitartott addig, míg az emberek a klub végében felállított kifutó mellé gyűltek és elkezdődött a divatbemutató.

Elsőként a Magyarországon most először bemutatott The Mountain pólói kerültek a modellekre, és már itt kiderült, hogy Bódi Sylvi dögös tanítványai mennyire kitesznek magukért – egészen profi beállásokat, jó ritmust és villámgyors tempót láthattunk tőlük. Az egyik pillanatban még tündéres pólóban lépkedő modell lány 30 másodperc múlva már az Ittierre Designer Outlet termékeiből válogatott összeállításban tűnt fel a kifutó végén, kifogástalan eleganciával, mintha órái lettek volna elkészülni.

Persze a nézőknek sem volt lehetősége unatkozni vagy akár egy pillanatra is félrenézni, Már Róbert stylist csodálatos munkát végzett, a stílusok és darabok lendületesen váltották egymást. A Reálszisztéma által hozott Calvin Klein farmer, fehérnemű és kiegészítő kollekciónak szóló tapsvihar még el sem ülhetett, mikor az első Bravissima fehérneműs lány belibbent a nézők közé. A pörgést a fantasztikusan összeválogatott zene is támogatta, az est házigazdája, Stef.DJ jóvoltából.

Két óra alatt annyiféle ruhát láthattunk, amit egy pláza teljes emeletének üzletkínálata is megirigyelhetne – az eddig említetteteken kívül voltak Fabriano Aranci darabok, a Bado elegáns öltönyei és férfi kiegészítői, Borgo cipők, zárásként pedig Léber Barbara alkalmi, báli és esküvői ruhái.

Amikor az utolsó modell is visszavonult a kifutó mögé és a leglelkesebbek is abbahagyták az egyébként nagyon megérdemelt tapsolást, elkezdődhetett az este második fele. A bulizós ruhájukba visszavedlett modellek elkeveredtek a nézőközönséggel, a zene táncképesebb ritmusokra váltott, a bárpultok környéke megtelt élettel.
Kétszer szakította meg (és emelte izgalmas magasságokba) nyereményjáték a hangulatot, ekkor mindenki előkapta belépéskor kapott tombolajegyét. A legszerencsésebb nyertes fődíjként egy HP notebookot vihetett haza, de az se panaszkodott különösebben, aki kozmetikai vagy ruházati csomagot, mobitelefont, wellness hotel belépőt vagy más értékes ajándékot kapott. Az ígéreteknek megfelelően végül pirkadatig tartott a party az év legváltozatosabb divatbemutatója után – a főszervező és ötletgazda Fixpont Médiát, a crank.hu információs és közösségi portál gazdáját hatalmas köszönet és elismerés illeti az esemény minden részletéért.

Az biztos, hogy a B Seven Fashion Night beharangozó szövegének írója a jövőbe látott. Aki erről az estéről lemaradt, az tényleg bánhatja!

A divatbemutatókról készült összes képet megnézheted a cikk folytatásában:

Olvass tovább »


Guess? – ez nem is kérdés

Frissítve: 2007. nov. 15., 10:23 | Megtekintve: 2226

Ruháik ugyanolyan jól mutatnak rajtad, mint a hálószobád padlóján szétszórva, és szexuálisan kétértelmű reklámkampányaikról sem tudod levenni a szemed.

Bár a márka emblémája egy kérdőjel, a tévedés ki van zárva – Paul és Maurice Marciano tudják, hogyan kell szexis és elegáns ruhákat tervezni. A családi vállalat eleinte csak farmer ruházatot gyártott, mára viszont a női, férfi és gyermekdivat minden ágazatában jelen vannak. 60 országban 380 viszonteladójuk van, ehhez jön még 330 saját márkabolt, és a francia Guess népszerűsége továbbra is rendíthetetlen.

Illatszerek, napszemüvegek, cipők, órák és ékszerek, a híres szimbólum előbb-utóbb mindenféle divat- és szépségipari cikken felbukkan. Meghökkentő és provokatívan félreérthető reklámjaikban már olyan híres modellek szerepeltek, mint Paris Hilton, Naomi Campbell, Laetitia Casta, Claudia Schiffer vagy Alessandra Ambrosio, mert a cég minden évben az aktuális nagyágyúkat kéri fel újabb kreációik népszerűsítéséhez.

Egy Guess? farmer, óra vagy táska mindig jó választás, ezzel kapcsolatban nem ébreszt kételyeket a legendás kérdőjel. 2005-ben bemutatták a Guess for Women nevű női-, 2006-ban a Marciano férfiruházatot, 2007-ben pedig a GC órákat és a G by Guess kollekciót. Türelmetlenül várjuk, mivel állnak elő legközelebb?

Ajánljuk még:
h3. 2007 ősz-téli Guess kollekció a piactéren