Springfield 25: Ez vagyok én
A Springfield idén ünnepli fennállásának 25 évfordulóját. Az alkalomból egy nemzetközi eseménysorozat veszi kezdetét, melynek célja, hogy a vásárlókat is bevonja az ünneplésbe és megmutassa, mit jelent 25-nek lenni.
A kampány célja megtestesíteni mindazt, ami a Springfield márka eszenciája: “Mi valódi emberek számára készítünk valódi ruhadarabokat. Közel szeretnénk hozni a divatot a különféle stílusú és személyiségű hétköznapi emberekhez. Olyanok számára tervezünk, akik élvezik a divatot és az életet, és ennek kifejezésre a casual stílust érzik a legmegfelelőbbnek.”
Design verseny a Springfield-nél
Kreatív vagy? Mit szólnál, ha saját alkotásod köszönne vissza rád az utcán? Eljött a lehetőség, hogy a Springfield a Te terveidet valósítsa meg!
A SPRINGFIELD egy egész világon átívelő design pályázatot hirdet kreatív fiatalok számára. A nyertes saját alkotását csodálhatja a következő szezon ajándéktáskáin Madridtól Amsterdamig, Budapesttől Delhiig.
Ha elmúltál 18 éves, nincs más dolgod, mint bízd magad a képzeletedre és a kreativitásodra, majd töltsd fel a kész pályaművet az új Springfield honlapra: spf.com/experiences . A díjnyertes alkotás az összes olyan országban megjelenik majd, ahol Springfield üzlet van. Emellett a nyertes 1000 eurót vehet át, a táskákon pedig közvetlenül az alkotása mellett olvashatja saját nevét.
A tervnek a hamisítatlan Springfield érzést kell közvetítenie – vagyis a fiatalos, hiteles, ötletes, lezser, és kíváncsi városlakót. A kész tervet 2008. október 10. és december 10. között töltheted fel a honlapra.
Ha úgy érzed, mégsem teszed most próbára magad, látogass el a megújult spf.com/experiences honlapra és értesülj az új divattrendekről, kihagyhatatlan eseményekről, és ötletekről.
Előzetesként kaptunk egy képet a Springfield karácsonyi kollekciójából, ami novemberben kerül az üzletekbe és hamarosan a Vanity piacterén is találkozhattok vele.