Springfield 25: Ez vagyok én

Frissítve: 2013. márc. 19., 09:00 | Megtekintve: 39962

A Springfield idén ünnepli fennállásának 25 évfordulóját. Az alkalomból egy nemzetközi eseménysorozat veszi kezdetét, melynek célja, hogy a vásárlókat is bevonja az ünneplésbe és megmutassa, mit jelent 25-nek lenni.


A kampány célja megtestesíteni mindazt, ami a Springfield márka eszenciája: “Mi valódi emberek számára készítünk valódi ruhadarabokat. Közel szeretnénk hozni a divatot a különféle stílusú és személyiségű hétköznapi emberekhez. Olyanok számára tervezünk, akik élvezik a divatot és az életet, és ennek kifejezésre a casual stílust érzik a legmegfelelőbbnek.”

Számos rendezvényre és meglepetésre kerül majd sor az év folyamán, melyek közös célja, hogy emlékeztessenek minket a márka alap filozófiájára: Smart casual stílusú, fiatalos, hétköznapi ruhákkal ellátni a világot.

This is me. 25.

Az ünnepségsorozat első állomása a vásárlókról szól. 25 különböző előadás 25 különféle emberről, bemutatva ezzel mennyire sokszínű a márka. A kampány sztárjai valódi hétköznapi emberek lesznek, olyan új arcok, akiket eddig még nem láthatunk a nyilvánosság előtt.

A kampányban részt vesz Alba Galocha is, mint különleges vendég. A fiatal modell és blogger úgy vonult be a köztudatba, mint a legújabb “it girl” Spanyolországban, miután megnyerte a legjobb modellnek járó díjat a madridi Divat Héten. Alba fiatalos lendülete és természetes, letisztult, ugyanakkor friss és modern stílusa tökéletesen illeszkedik a Springfield filozófiájához, és megmutatja mit is jelent 25 évesnek lenni.



Kapcsolódó márkák: Springfield


Ajánljuk még

Springfield kupon csajoknak, csak ma!

Design verseny a Springfield-nél

Újra divathetek az Arena Plaza-ban