Pimkie, a modern városi életérzés
Az Európa szerte híres divatmárka fiatal lányok ízlésére specializálódott, emiatt évről-évre úgy újjászületik, hogy rá sem lehet ismerni.
2005-ben a német cég monumentális arculatváltáson esett át, nem csak vadonatúj logót és marketing tervet hoztak létre, de a márka koncepcióját is teljesen felfrissítették, és a dan pearlman markenarchitektur építészeivel kidolgozták egy különleges elrendezésű üzlet terveit. A Pimkie márkaboltokban háromféle kollekciónak, a trendi, hétköznapi és a nőies stílusnak külön helye van, miközben a falak színétől kezdve, a kifutóra hasonlító pénztársorokon át egészen a háttérben szóló zenéig mindent aprólékosan kidolgoztak a márka megálmodói.
Mivel a Pimkie „egy saját világát megteremtő, modern életstílus” képviselője, a boltokban nem csak reális árú ruhákat lehet kapni, de a vásárlókat kifejezetten buzdítják arra, hogy felpróbálják és kombinálják a darabokat, ott helyben kísérletezve ki saját, egyedi stílusukat. Kollekcióik elsősorban a 15 és 25 év között korosztályt célozzák meg, a tervezőik pedig nagyon jól tudják, hogy ezt az életkort a kísérletezések, a külvilág felé mutatott kép fontossága, az aktuális divattal és példaképekkel való azonosulás jellemzi.
1974-es alapításakor a vállalat még a Pimckie nevet viselte egy zoknifajta után, ám a „c” betű elhagyása óta folyamatosan újításokra törekszik, lépést tartva a fiatalok világával: MMS üzenetekben küldik el a szolgáltatásra feliratkozott tagjaiknak az új vagy akciós darabok képeit, honlapjukat mindig naprakészen frissítik, és szorosan együttműködnek a VIVA tévécsatornával is.
Ajánljuk még:
h3. Pimkie kollekció a piactéren
Pimkie üzlet lista
VIVA Style 2007 a Pimkie-nél
VIVA Style 2007 a Pimkie-nél
Ha kíváncsi vagy mit visel legszívesebben Gülcan és Johanna, két VJ a VIVA TV képernyőjéről, akkor vess egy pillantást erre a Pimkie kollekcióra.
A 2007-es VIVA Style kollekció reklámja:
====
Ajánljuk még:
h3. Pimkie kollekció a piactéren