Óra ékszer

Zebra Day - A Swatch megbotránkoztatta a várost

Frissítve: 2011. ápr. 22., 07:00 | Megtekintve: 2625

Láttad a zebrákat a belvárosban? A Swatch Magyarország nagyszabású, zebrás gerilla flash mob akciót szervezett Budapesten, amely nagy sikerrel zárult.

Óriási gerilla flash mob megmozdulás volt Budapest belvárosában, mely a teljes Nagykörúton végigvonult, aztán kicsit tanyáztak az Aréna Plázában is.

Olvass tovább »



A Pandora ékszerek koronája: Black Crown Diamond Watch Collection

Frissítve: 2010. nov. 24., 06:00 | Megtekintve: 4107

Koronázd meg PANDORA kollekciódat egy gyönyörű karórával! A csodás ékszermárka 2010-es újdonsága mostantól már nálunk is kapható.

A PANDORA ékszer közkedvelt, inspiráló ékszervilág újdonsága a 2010 novemberétől itthon is elérhető, svájci szerkezetű Black Crown Diamond karóra kollekció.

Ahogy az új termékvonal neve is sejteti, minden egyes darab koronájában stílusos fekete brill található. A PANDORA quartz óra kollekciója tökéletesen illeszkedik a meglévő kollekciókhoz: kiemelkedő designerek munkáját dicséri, mégis elérhető áron adja kezünkre az eredetiséget, az egyediséget és az alkalomhoz illő stílust.

Olvass tovább »


Vásárlási tipp nyárra: Színes órák és trendi táskák

Frissítve: 2010. jún. 21., 05:00 | Megtekintve: 9267

Biztos te is láttad már az ultratrendi, színes Breo karórákat, ami most már biztosan a nyár legújabb és legforróbb trendjévé válik. Vagány, divatkövető netezők, itt szerezhetitek be!

A ProfiTrade webáruházból Magyarország egész területére utánvéttel rendelhetsz. Érdemes böngészni náluk, de mi két holmit külön is kiemelünk: a Breo órákat és az Envirosax bevásárlótáskákat.

Olvass tovább »



Nautica, a befutott hajó

Frissítve: 2007. nov. 14., 14:30 | Megtekintve: 2381

Ahogy a legtöbb sikeres márka alapítója, a sportos és divatos Nautica híres tervezője is egy álommal és üres zsebbel indult neki a divat tengerének.

1968-ban a tajvani David Chu megérkezett Amerikába azzal az álommal, hogy építésznek tanuljon, ám egyetlen szót sem beszélt angolul. Családja körében híres rajztehetségét akarta fejleszteni, amikor beiratkozott egy New York-i Divatintézet által tartott tanfolyamra, ahol tanárai azonnal felfedezték divattervezői adottságait. Innentől már egymást követték a hírnév felé vezető lépések, hiszen Chu előbb sikeresen lediplomázott, majd megalapította a Nauticát , bár első boltja megnyitásakor még csak 6 féle férfiruházatot rakott a polcokra.

„Egy kibontott vitorlájú hajó a világ körüli merész utazásokat szimbolizálja, a nautica pedig latinul hajót jelent” mondta a márkanév eredetéről Chu, akinek hobbija az utazás, és csakis saját tervezésű ruháit hordja. A Nautica darabok az aktív, kalandos életű, kényelmet és divatot egyaránt szerető, sportos vásárlóknak szólnak, akik egy farmert, pizsamát, kényelmes pulóvert ugyanúgy beszerezhetnek itt, mint egy elegáns zakót vagy kifinomult kosztümöt.

Az eltelt 24 évben az eredetileg férfiakat célzó Nautica üzletek nemcsak női és gyermek kollekciókkal, de olyan kiegészítőkkel is bővültek, mint a szemüveg, ékszer, óra , cipő és parfüm. A világ minden táján megtalálható, közel 170 márkaüzletben 1997 óta ráadásul lakberendezési tárgyakat is vehetünk. Bár 2003-ban a céget több, mint 100 millió dollárért megvásárolta a Lee és Wrangler márkák tulajdonosa, a vf Corp., azóta is ugyanazt a sikeres irányvonalat követik, amit Chu megteremtett.