Kultikus klumpák, áprilistól nálunk is
Idén tavasszal a H&M büszkén lép együttműködésre a svéd kultikus facipőket gyártó Swedish Hasbeens márkával.
Április 20-ától a világ 150 üzletében elérhető a 70-es évek hagyományos svéd stílusai által inspirált, három fatalpú cipőstílus, melyek kizárólag a H&M számára készültek. A környezetbarát Swedish Hasbeens termékek tökéletes példái annak, hogyan tartható fenn természetes módon a divat élvezete.
3 márka, amit eddig nem kaphattál meg!
Te is vágysz az egyediségre? A Brandshop24 olyan világhírű márkákat hozott el, amit itthon eddig sehol sem tudtál beszerezni.
Melyik az a három, nemzetközileg kitörően népszerű márka, amit Magyarországon máshol nem kaphatsz meg, csakis a Brandshop24-nél? Fedezd fel őket és karácsonykor már tökéletesen egyedi összeállításokban kápráztathatod el rég látott ismerőseidet!
A táncos kikapcsolódás új fogalma
Itt az új Nike Dance kollekció, ami a november elején kezdődő Nu Soul tánc-aerobik órasorozat látogatóinak és a táncos mozgás kedvelőinek nyújt profi kényelmet.
A ritmusos, laza soul, funky, hip-hop és R’n’B alapokra épülő Nike Dance Nu Soul koreográfiáját Craig Smith, Beyoncé személyi edzője és koreográfusa állította össze. Heti 2 táncórával kb. 5-6 hét alatt sajátítható el a világhírű táncosokkal, Cicely-vel és Olisa-val kipróbált koreográfia, melynek célja a kardioedzés, alakformálás és kikapcsolódás a mindennapok monotóniájából.
Az órasorozathoz kapcsolódik a Nike Dance ruha- és cipő kollekció, amely már október elejétől megtalálható az üzletekben. Az idei téli szezonban a korall, az arany, a szürke és a fekete dominálnak a lezser, ám professzionális tánckollekcióban. Önmagában mintás anyagok, praktikus és kimunkált szabásvonalak, élénk színekkel árnyalt részletek jellemzik a téli időszak sportos darabjait.
Az órasorozatban résztvevő helyszínek és oktatók listája folyamatosan megtalálható lesz a www.nikewomen.com/nikedance honlapon.
Időutazás a sikk korszakába
A Promod igyekszik egyedi megoldásokat nyújtani a sokat próbált retro stílus esetében is. De mit csinálnak másképp, mint a konkurencia?
A Promod márkaboltok polcaira már beköltözött a retro őrület legújabb gyermeke, az 1950-es éveket idéző tavaszi-nyári kollekció.
Már fél évszázaddal ezelőtt is a napos idő legfontosabb darabja a nyári ruha volt. Ujjatlan vagy pántos, rövid vagy hosszú szoknyás, a hangsúly itt csakis a retro hangulaton, a geometriai alakzatokon, nagy méretű mintákon és apró pöttyökön van. Különösen cseles adalék a mostanában trendi neonszínek és a masnik ízléses használata.
Az ’50-es években minden viseletnek létezett sikkes változata, így egy egyszerű nadrág, térdig érő szoknya vagy akár egy bermuda is alkothatta a nőies összeállítások alapját. A Promod bő választékában halásznadrágok és elegánsabb szoknyák most egyaránt retro hatással felruházott, múltidéző viseletnek számítanak.
A kiegészítők már önmagukban meghatározzák egy összeállítás stílusát, de a hangsúlyozottan autentikus darabok megalkotásakor a tervezők nem féltek a túlzásoktól sem. Az óriási karkötők, túlméretezett napszemüvegek és masnis övek instant retro érzést garantálnak – az elengedhetetlen, fekete balerina cipő és a nyitott orrú, mintás szandál pedig már csak hab a tortán.
Ajánljuk még:
h3. Hazai Promod üzletek listája