Tavaszi sminktrendek és a macskaszem spirál
Te milyen vadmacska szeretnél lenni, leopárd, párduc vagy tigris? Íme néhány tavaszi sminktipp a vadító, igéző macskaszemekhez.
A Maybelline újdonsága a Volume Express Colossal Cat Eyes szempillaspirál, mellyel pillanatok alatt csábító vadmacska tekintetet varázsolhatsz magadnak. Ha szeretnéd tudni, hogyan érheted el a csodás macskaszem hatást, olvasd el a Maybelline sminktippjeit!
Így sminkeld a szemed tavasszal!
A tavasz legszebb make-up trendje a füstös pasztell szemek. Tökéletes smink mindenkinek, minden alkalomra, csak meg kell találnunk a hozzánk legjobban passzoló szín pasztell árnyalatát és már kezdődhet is a sminkelés.
A szem, a lélek tükre, amire idén nagy hangsúlyt fektettek a divatházak sminkesei. A pasztell árnyékolás melegséget kölcsönöz az arcnak és a fiatalság érzetét kelti, finom és elegáns megjelenést adva így minden öltözéknek. Használjunk minél több színt, ne féljünk keverni őket, ezzel szemben a száj maradjon natúr, és az alapozó mellett csak egy leheletnyi pirosítót vessünk be.
Téli ragyogás és szuper kedvezmények a Designer Outlet-ben
Januárban 10-50%-os leértékeléssel várunk! Kuponzóna akciónk keretében ezen felül még 20%-kal olcsóbban juthatsz hozzá a téli kollekció darabjaihoz. Nézz be üzletünkbe a Mammut mellett és biztosan nem távozol üres kézzel!
Nálunk a báli szezonra is bevásárolhatsz! Gyönyörű alkalmi ruhákból válogathatsz, a szexi koktélruháktól a szuperelegáns estélyi ruhákig, 21.900,-tól 36.900,-ig!
A ruhák, amik történelmet írtak
A ma éjszaka megtartott Oscar gála több nyertese is történelmi jelentőségű pillanatokat élt át a pódiumon. Ezen nők legnagyobb eredményei persze ruhájukkal együtt vonulnak be korunk sikertörténetei közé.
A 2010-es Oscar díjátadó legszebb ruhái helyett mi a legfontosabb darabokat emeljük ki. A történelem első női rendezője mellett mások is csodás díjakat vehettek át, fantasztikus ruhákban. A Nőnap tökéletes alkalom, hogy átnézzük az idei Oscar díj legnagyobb női teljesítményeit!
Kitalálod, mik a Brandshop legújabb márkái?
Mindegyik trendi, európai és a legjobb minőséget képviseli. Ha ennyiből még nem tudod megmondani, mik az újdonságok a Brandshop-nál, nézd meg te is a termékeket!
A Brandshop24 outlet megapolisz eddig is azzal emelkedett ki a hasonló üzletek sorából, hogy rengeteg, közel 400 márkát kínálnak, különböző stílusokban és árfekvésben. De most még ennél is tovább színesítették az árukészletet!
Vedd fel az olasz csapat hivatalos mezét!
A PUMA és az olasz foci története is tele van győztes pillanatokkal. A kettő ötvözésének gyümölcse a KING XL ITALIA 2009, egy különleges kollekció az olasz foci szerelmeseinek!
A Puma büszkén mutatja be limitált kiadású, KING XL ITALIA nevű kollekcióját, melynek piacra kerülése jeles évfordulót ünnepel: 80 éve nevezték ki Vittorio Pozzót, Olaszország első főállású nemzeti edzőjét – ő az egyetlen, aki két világkupa címet nyert. Pozzo története azokba az időkbe repít vissza, amikor a játék még összehozott egy országot, és egy ember a kiválóság új szintjére emelte a játékot. A PUMA Pozzo edzőre és csapatára, az Azzurrira emlékezik, amikor bemutatja az olasz csapat új felszerelését.
The PUMA King XL Italia Kit 2009
(póló 17.990 Ft, dzseki 19.990 Ft, nadrág 11.990 Ft)
Az olasz fociban a kék nem csak egy szín – ez egy lélekállapot. A 2009-es FIFA Konföderációs Kupa meccsein az olasz csapat a kék egy új árnyalatát fogja viselni – cendre kék – azt, amelyet Pozzo és emberei viseltek. A rendkívüli méretű jelvényt szintén a Pozzo kor ihlette, a függőleges sávok pedig finom kidolgozással vázolják az olasz nemzeti lobogót. Ez a felszerelés kizárólag a FIFA Konföderációs Kupa meccseire készült. A bajnokság után a korábbi 2008/2009-es felszerelést fogják használni egészen a 2010-es Világkupára készülő öltözék megjelenéséig.
PUMA King XL Italia iFG Boot (47.990 Ft)
A legmodernebb anyagok és technológiák alkalmazása révén minden játékos igényeit kielégíti. Az oldalstabilitást biztosító beillesztés, a lábujjakat védő borítás illetve a felsőrész és a talp között található vonal mind az eredeti King cipőt idézik. Kerek szegecsei a hagyományos focicsukától erednek és kiemelkedő stabilitást, manőverezési lehetőséget tesznek lehetővé. A modernizált elemek közé tartozik puha bőr felsőrésze, a nagy sűrűségű szilikonból készült külső sarokkéreg és az oldalt található formázott strukturális vonalak. A PUMA AptoPlast alkalmazkodik a lábfej természetes kontúrjaihoz. Mindezeket a sarokrésznél lévő arany FOT egészíti ki. A PUMA olasz foci iránti tiszteletét fejezi ki a zokniszegélyen és a fűzővégeken látható olasz zászló, amely a zokniszegélynél a FIGC logóval, a nyelvrésznél King XL Italia logóval egészül ki.
PUMA King Italia Ball limitált kiadás (25.990 Ft)
A labda dizájnja, a kézzel varrott, kézműves kidolgozás és a valódi bőr burkolat mind a ’34-es és ’38-as olasz világkupa dicső napjait idézik. A labdán a 2008-2009-es olasz válogatott játékosainak arany nyomásos aláírása is szerepel, ezáltal a Gli Azzurri igaz rajongói számára gyűjteményük becses darabja lehet. A labdához fa talapzat és különleges labdatáska is tartozik. A talapzaton megjelenik a PUMA logó és négy csillag, amelyek a Gli Azzurri négy világbajnoki címét jelképezi.
Nézd meg a Puma kollekciót a divatkatalógusban!
Makány Márta bemutatta 2010-es kollekcióját
Hatalmas sikerrel, 1000 fős közönség előtt mutatta be 2010-es kollekcióját Makány Márta tegnap a Millenáris Parkban.
Pasztell, kék, szürke, fekete, fehér és piros színek kavalkádja, fodrok, batikolt anyagok, bőrhatású steppelt anyagok, csipke, selyem, brokát és Swarovski kristályok. Ez volt az uralkodó Makány Márta tegnapi divatbemutatóján a Millenárison, ahol a tervezőnő a jövő évi kollekcióját mutatta be a közel 1000 meghívottnak az impozáns épületben.
A magát sokkal inkább öltözéktervezőnek, mintsem divattervezőnek tartó Makány Márta 1995-ben nyitotta meg akkor még Nara Szalonra keresztelt showroomját. A különleges színválasztásáról és rendkívüli ízléssel összeválogatott anyagairól ismert tervező legújabb kollekciójában szokatlanul sok fekete, szürke és fehér színű ruhát láthattunk. A bemutató a vidám hangulatot keltő batikolt ruhákkal kezdődött: a színek kavalkádja és a puha anyagok mindenkit legyűgöztek.
Míg tavasszal és nyáron a pasztellszínek, elsősorban a rózsaszín és a bézs, valamint a halványkék árnyalatok lesznek divatosak, addig ősszel a fekete és a szürke hódít majd, ahogy a show további részében felvonultatott ruhák mutatják. Újra divatba jön a kék, és domináns a piros is, akár monokróm változatban, akár feketével vegyítve. A fémes színek népszerűek maradnak.
Női szmokingok, pasztell színű kosztümök, szűk nadrággal kombinált csipke tunikák és ingruhák hatalmas választékát kínálja a kollekció a dolgozó nőknek, de nem feledkezik meg a nyári öltözetről sem: a nyári ruhák puhák, empire stílusúak, lágy esésűek, sokszor aszimmetrikusak. A nadrágok szűk aljúak, a szoknyák lehetnek minik vagy maxik, a lényeg, hogy viseljük őket bátran. A futurisztikus hatású steppelt műbőrruhák egyszerre vagányak és nőiesek.
A hatalmas mennyiségű csipke és Swarovski kristály idén és jövőre is hódít, az egyszerűbb vonalú koktélruhák, tunikák és szoknyák is készülhetnek csipkéből. Három legnagyobb ruháját a show legvégén mutatta be a tervező: szürke, bronzbarna és kék színű, rendkívüli módon kidolgozott pliszéruhákban vonultak fel a modellek.
Makány Márta egyik fő profilja a menyasszonyi ruhák készítése, szerinte a menyasszony ekrü, fehér, arany és ezüst színű ruhát visel, tüllből, csipkéből és selyemből, melyek lehetnek egyszerű A-vonalúak vagy rafinált szabásúak is.
Márta mostani kollekciójában a nőiesség, az egyediség és a pozitív energia a tőle megszokott módon hódít.
A Burberry tavaszi-nyári kollekciója
Áprilisban berobban a divatvilág köztudatába a Burberry legújabb, már lassan egy éve folyamatosan emlegetett, várt kollekciója.
Itthon a legelső, 205 négyzetméteres, két szintes Burberry áruház 2008 tavaszán nyitott meg, a budapesti Andrássy út 24. alatt, ahol a londoni üzletekével tökéletesen megegyező árukészlet várja a látogatókat. A cég igazgatója, Christopher Bailey korábban a Gucci, a Tom Ford és a Donna Karan divattervező munkatársaként szerzett érdemeket. A New York Times szerint a márka az utóbbi időkben kezdődött, rohamos felvirágzása kizárólag az ő modern, újító intézkedéseinek köszönhető.
A tavaly óta várt tavaszi-nyári kollekcióval egy mostanában trendinek számító, számukra mégis új irányba indul el a Burberry. A cég gyökereire utaló, katonai egyenruhákra emlékeztető vonásokat romantikus, nőies hatásokkal tompítják, mindebbe bedobva egy-egy sportos darabot is. Minden stílusában az erőteljesen feminin összhatás érzékelhető, a kék sötét és világos árnyalatait, a dinamikus fekete-fehér kontrasztokat kiegészíti a bézs, barna, arany és rézszín mértéktartó használata. Táskák, kiegészítők és cipők nagy választéka teszi teljessé a klasszikus Burberry-külsőt. Ráadásul nemcsak a meleg időre, de a szabadtéri sportolásra és esős napokra is gondoltak a tervezők, így a trendi esőkabátok, pulóverek és sportfelszerelések sem maradtak ki a kollekcióból.
A 2008-as milánói divathét kifutóin nagy durranásnak számított a Burberry két bemutatója, és bár az őszi kollekció is hatalmas sikert aratott, egyelőre csak a tavaszi-nyári darabok kerülnek a boltokba. Már a reklámképeken is vidám, mégis elegáns érzésvilágot teremtettek a régi, egyhangúan fekete-fehér kampányoktól teljesen eltérve. Agyness Deyn és Lily Donaldson, a két, mostanában feltörekvő brit szupermodell mellett Sting lánya, Coco Sumner is megjelent a tavaszi-nyári kampány arcaként, számtalan más zenész, modell és művész társaságában.
Ajánljuk még:
h3. Burberry 2008 tavaszi-nyári kollekció