Szexi új külsőt kap a Coca-Cola light!
Novembertől nálunk is folyamatosan kerülnek forgalomba az új dizájndobozok. A stílusos dobozok közül kiválaszthatjuk a személyiségünkhöz vagy hangulatunkhoz leginkább illőt, de a limitált szériás darabok a gyűjtőknek is igazi csemegét jelenthetnek.
A hamarosan új külsővel forgalomba kerülő Coca-Cola light önmagán is túlmutatva, igazán divatos kiegészítője lehet megjelenésünknek. Három stílus jelenik meg a Coca-Cola light dobozokon, különbözőségüket még hangsúlyosabbá teszi, hogy mindhármat ugyanaz a női profil hordozza.
Megnyílt a Claire’s az Arena Plazaban!
Újabb divatmárkával bővült az Arena Plaza kínálata: a világszerte ismert Claire’s ékszer és divatruházati kiegészítő márka december 3-án nyitotta meg első üzletét.
A közel 70 nm-es üzlethelyiségben széles termékskálával és „Kettőt fizet hármat kap” nyitási akcióval várják a vásárlókat. Mostantól egy helyen, az Arena Plaza földszintjén, a Claire’s üzletben minden korosztály megtalálhatja a számára legmegfelelőbb ékszereket, divatruházati kiegészítőket, és Hello Kitty, Spongya Bob, Disney, Justin Bieber, Twilight és Hannah Montana licensz termékeket.
'Hello Kitty' Martens bakancsot kapott
Az ikonná vált cica most megmutatja vagányabb oldalát is - ebből a furcsa kollaborációból megszületett az édesen kislányos rokker stílus.
Idén ünnepli a híres Dr Martens márka 50. születésnapját. Ennek emléket állítandó egy egészen különleges Hello Kitty kollekcióval jelentkeznek.
15 felső, 1 közös álom
Valósággá vált 15 hétköznapi ember álma - már elérhető a divatszerető laikusok által tervezett hello you collection a Mono Fashion-ben.
Hangulatos kisvideón láthatjuk, hogyan ünnepelték meg a hello you collection megszületését a nyertesek, a USE unused, divatbloggerek és modellek a Merlinben.
Halott Kitty, sörgyűrű és hamburger cipő
Megdöbbentő design kiegészítők dömpingjét, hírességek Halloween jelmezeit és más érdekességeket szedtünk össze a magyar divatweb elmúlt heti terméséből.
Magyar pasik toplistája, kibelezett Hello Kitty figura, designer fánkok, egy fotózás a színfalak mögül és még sok más érdekesség a net minden sarkából.
Meghívó: Bulizz divattervezőkkel!
Most csütörtökön egész éjszakás bulira hívunk mindenkit, ahol a USE pályázatának nyertes tervezőivel és a hello you kollekcióval találkozhattok.
Október 29.-én csütörtökön, 21 óra kezdettel a Use unused és a Coca Cola light közös póló-tervező pályázatának, a HELLO YOU kollekciónak nyertes munkáival és tervezőivel találkozhattok.
Te tervezted magadnak!
Nem mindegy, hogy miben ugrasz le a közértbe, miben bicajozol vagy indulsz a munkába, igaz? Ezt a kollekciót átlagemberek tervezték nekünk, átlagembereknek.
Elkészült a mi kollekciónk! Az érdeklődő laikusok munkáiból megszületett a rég várt hello you collection, a USE unused és a Coca-Cola light közös pólótervező programjának keretében, amiről már írtunk korábban. Most itt vannak a képek a megvalósult darabokról és egy videó a szerencsés tervezőkkel.
Megszületett a hello you collection!
Hosszú és alapos zsűrizés után itt a 15 nyertes pólóterv, ami hamarosan valóságos formát ölt a USE-unused őszi kollekciójának részeként.
Eljött a nagy nap, a zsűri kiválasztotta a Coca Cola és a USE közös divattervező játéka, a hello you 15 nyertes tervét (nézd meg, mit írtunk korábban a program részleteiről és a hivatalos sajtóreggeliről). A kéthónapos program során 10.000 tervező több mint 20.000 sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns munkát alkotott, a kollekcióban stílusonként 3-3 felső szerepel majd. A nyertes tervezők a saját elképzeléseik alapján készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE unused ruhatárat kapnak.
A szakmai zsűriben a USE unused divattervezői, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András mellett Pócsik Anita, az InStyle főszerkesztője és Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója is kiválasztotta kedvenceit. Döntésükben a kreativitás, a technikai megvalósítás, a tervek kivitelezhetősége, a kollekció egysége mellett fontos szempont volt, hogy az egyes tervek mennyire adják vissza a Coca-Cola light és a USE hangulatát, formavilágát.
Az összes nyertes pólótervet itt nézheted meg.
A zsűrizés folyamatát bemutató videót ezen a linken láthatod.
„Nagyon sokan úgy álltak hozzá, hogy lehetett látni, hosszú órákat töltöttek el a programmal” – mondta Füzes Eszter, a USE unused divattervezője. „Rengeteg opciót kipróbáltak, kombinálták a színeket, mintákat, számtalan rétegben egymásra építették azokat. Némelyik tervnél sokáig elemeztük, hogyan alkottak egészen új, egyedi motívumot a beépített mintákból. Nagyon, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen kitűnő munkák születtek.”
A több napos, sokszor vitáktól sem mentes munka végeredménye, az ősszel bemutatkozó hello you collection mégis magáért beszél. Pócsik Anita úgy fogalmazott: „Nagyon jó terveket sikerült kiválasztanunk. Úgy érzem, ebben a kollekcióban mindenféle nőtípus megtalálja a neki való felsőt: van benne nagyon extravagáns, fiataloknak szóló, de olyan is, amit egy 40-es nő is fel tud venni.”
A USE csapat és az általuk tervezett Tweed light palack.
Gratulálunk a nyertes tervezőknek, ősszel pedig természetesen bemutatjuk majd az elkészült kollekciót a Vanity oldalain is!
Amíg a hello you darabokra vársz, nézd meg a póló kollekciót a divatkatalógusban!
Tyúkláb mintás kóla reggelire
A Vanity a USE-zal reggelizett tegnap a Klassz-ban, ahol elsőként mutatták be a sajtónak saját tervezésű Coca Cola palackjukat. A fél tízre rakott késői reggeli beszélgetéssel, a hello you pólótervező program és az új alupalackok tesztelésével telt.
Az élőben hihetetlenül szimpatikus USE unused tervezőcsapattal (Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András) az Andrássy úti borozóban találkoztunk. Most minden eddiginél büszkébbek lehetünk rájuk, magyarok közül elsőként nagyon illusztris társaságba kerültek – Manolo Blahnik, Roberto Cavalli és Nathalie Rykiel után ők is felöltöztethették a Coca Cola Light-ot. Az alupalack ötvenes-hatvanas évek francia divatját idéző, ezüst tyúkláb-mintás ruhája a Tweed light nevet kapta.
„Szerintem külön jót tesz a palacknak, hogy ezt a nagyon organikus, ívelt felületét megtöri egy viszonylag geometrikus minta” – mondta Tóth András tervező a designról. Külön megtiszteltetés volt, hogy elsőként a reggeli résztvevői ihattak a limitált kiadású, különleges USE – Tweed light palackokból. (Kevésbé megtisztelő tény, hogy elsőként a Vanity stábjának sikerült egy leejtett palack miatt kólával telespriccelnie a borozó közepét).
A Tweed light és a korábbi designer palackok.
Az eseménynek egy másik fontos apropója is volt: a nagy mennyiségű kóla, croissant és szendvics elfogyasztása közben a szervezők igyekeztek mindenkivel egy-két pólót is megterveztetni. A Coca Cola Light és a USE közös hello you collection online divattervező programjával bárki elkészítheti saját felsőjét, a beküldött tervek legjobbjait pedig a USE következő kollekciójához le is gyártja. Szavazni, pólótervet elmenteni a Coca Cola Light kupakokban található kódszámmal lehet.
Ha épp kreatív hangulatban vagy és még nem tetted, próbáld ki: a rengeteg stílus, fazon, szín és minta sablon kombinálásával a lehetőségek végtelenek. Az április 6.-i indulás óta több mint 17 000 pólóterv született, de még mindig lehet újat, egyedit, nyerőt alkotni.
A Vanity egyik pólóterve elő- és hátulnézetből.
A verseny végén a sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns kategóriák 10 legtöbb szavazatot kapott tervéből áll össze az az 50, amiből a zsűri kiválasztja a legjobbakat. Ezekből alkotják meg az ősszel boltokba kerülő új kollekciót, a tervezőknek járó díjakról pedig korábbi hello you-s cikkünkben olvashatsz.
A USE reggeli végén mindenki mosolyogva távozott – a tervezői trió és a szervezők közvetlensége mellett egyhangúlag díjaztuk a Tweed light palack designt, a helyszínül választott hangulatos borozó/bisztrót és az isteni szendvicseket is. A többi ott készült képet a cikk folytatásában nézheted meg.
Az vagy, amit megtervezel!
Most te is divattervező lehetsz! Tervezz saját felsőt a Hello you collection online program keretében - ha igazán tehetséges vagy, nyerhetsz egy komplett USE ruhatárat és viszontláthatod saját kreációdat az üzletek polcain is!
A Coca-Cola light karöltve a USE – unused divattervező csoporttal hello you collection online divattervezési programot indít a legszélesebb nagyközönség számára. Mától május 31-ig bárki egyedi női felsőt alkothat a www.helloyou.hu oldalon. A közönség a szakmai zsűrivel együtt választhatja ki a nyertes kollekció darabjait, amelyet a későbbiekben bárki megvehet.
A hello you collection a Coca-Cola light olyan fiatal nőknek szóló kezdeményezése, akik szeretik a kreatív feladatokat és szívesen kipróbálják magukat a divattervezésben. A tervező aprólékos részletességgel alakíthatja ki felsőjét attól függően, hogy például a sportos, az elegáns, a romantikus, az utcai vagy az extravagáns stílust érzi sajátjának. A nyertesek a saját terveikből készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE – unused ruhatárat kapnak. A tervekre szavazók közül pedig az 500 leggyorsabb negyedéves InStyle előfizetést nyer.
A hello you collection program bemutató videója.
“A hello you collection ezt az alapgondolatot terjeszti ki a divat világára: ha a divat mondja meg, hogy ki vagy, akkor most te mondod meg, mi a divat.” – nyilatkozta Toronyi Zsuzsa, a Coca-Cola light márkamenedzsere.
“Számunkra izgalmas kihívás, hogy felébresszük a hölgyekben rejlő kreativitást, a mi szakmai támogatásunkkal belekóstoljanak a divat világába és átéljék a tervezés felhőtlen örömét.” – mondta el Tóth András tervező. A kezdeményezés részeként a USE – unused csapata a divat világába illeszkedő Coca-Cola light alupalackot is tervezett.