Hello

Szexi új külsőt kap a Coca-Cola light!

Frissítve: 2013. nov. 3., 10:54 | Megtekintve: 118317

Novembertől nálunk is folyamatosan kerülnek forgalomba az új dizájndobozok. A stílusos dobozok közül kiválaszthatjuk a személyiségünkhöz vagy hangulatunkhoz leginkább illőt, de a limitált szériás darabok a gyűjtőknek is igazi csemegét jelenthetnek.

A hamarosan új külsővel forgalomba kerülő Coca-Cola light önmagán is túlmutatva, igazán divatos kiegészítője lehet megjelenésünknek. Három stílus jelenik meg a Coca-Cola light dobozokon, különbözőségüket még hangsúlyosabbá teszi, hogy mindhármat ugyanaz a női profil hordozza.

Olvass tovább »



Megnyílt a Claire’s az Arena Plazaban!

Frissítve: 2010. dec. 7., 06:00 | Megtekintve: 6464

Újabb divatmárkával bővült az Arena Plaza kínálata: a világszerte ismert Claire’s ékszer és divatruházati kiegészítő márka december 3-án nyitotta meg első üzletét.

A közel 70 nm-es üzlethelyiségben széles termékskálával és „Kettőt fizet hármat kap” nyitási akcióval várják a vásárlókat. Mostantól egy helyen, az Arena Plaza földszintjén, a Claire’s üzletben minden korosztály megtalálhatja a számára legmegfelelőbb ékszereket, divatruházati kiegészítőket, és Hello Kitty, Spongya Bob, Disney, Justin Bieber, Twilight és Hannah Montana licensz termékeket.

Olvass tovább »


'Hello Kitty' Martens bakancsot kapott

Frissítve: 2010. jún. 17., 05:00 | Megtekintve: 6320

Az ikonná vált cica most megmutatja vagányabb oldalát is - ebből a furcsa kollaborációból megszületett az édesen kislányos rokker stílus.

Idén ünnepli a híres Dr Martens márka 50. születésnapját. Ennek emléket állítandó egy egészen különleges Hello Kitty kollekcióval jelentkeznek.

Olvass tovább »



15 felső, 1 közös álom

Frissítve: 2009. nov. 9., 08:00 | Megtekintve: 3459

Valósággá vált 15 hétköznapi ember álma - már elérhető a divatszerető laikusok által tervezett hello you collection a Mono Fashion-ben.

Hangulatos kisvideón láthatjuk, hogyan ünnepelték meg a hello you collection megszületését a nyertesek, a USE unused, divatbloggerek és modellek a Merlinben.

Olvass tovább »


Halott Kitty, sörgyűrű és hamburger cipő

Frissítve: 2009. nov. 5., 09:52 | Megtekintve: 5004

Megdöbbentő design kiegészítők dömpingjét, hírességek Halloween jelmezeit és más érdekességeket szedtünk össze a magyar divatweb elmúlt heti terméséből.

Magyar pasik toplistája, kibelezett Hello Kitty figura, designer fánkok, egy fotózás a színfalak mögül és még sok más érdekesség a net minden sarkából.

Olvass tovább »


Meghívó: Bulizz divattervezőkkel!

Frissítve: 2009. okt. 28., 20:00 | Megtekintve: 2444

Most csütörtökön egész éjszakás bulira hívunk mindenkit, ahol a USE pályázatának nyertes tervezőivel és a hello you kollekcióval találkozhattok.

Október 29.-én csütörtökön, 21 óra kezdettel a Use unused és a Coca Cola light közös póló-tervező pályázatának, a HELLO YOU kollekciónak nyertes munkáival és tervezőivel találkozhattok.

Olvass tovább »


Te tervezted magadnak!

Frissítve: 2009. okt. 14., 13:56 | Megtekintve: 2652

Nem mindegy, hogy miben ugrasz le a közértbe, miben bicajozol vagy indulsz a munkába, igaz? Ezt a kollekciót átlagemberek tervezték nekünk, átlagembereknek.


Elkészült a mi kollekciónk! Az érdeklődő laikusok munkáiból megszületett a rég várt hello you collection, a USE unused és a Coca-Cola light közös pólótervező programjának keretében, amiről már írtunk korábban. Most itt vannak a képek a megvalósult darabokról és egy videó a szerencsés tervezőkkel.

Olvass tovább »


Megszületett a hello you collection!

Frissítve: 2009. jún. 16., 15:03 | Megtekintve: 3771

Hosszú és alapos zsűrizés után itt a 15 nyertes pólóterv, ami hamarosan valóságos formát ölt a USE-unused őszi kollekciójának részeként.

Eljött a nagy nap, a zsűri kiválasztotta a Coca Cola és a USE közös divattervező játéka, a hello you 15 nyertes tervét (nézd meg, mit írtunk korábban a program részleteiről és a hivatalos sajtóreggeliről). A kéthónapos program során 10.000 tervező több mint 20.000 sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns munkát alkotott, a kollekcióban stílusonként 3-3 felső szerepel majd. A nyertes tervezők a saját elképzeléseik alapján készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE unused ruhatárat kapnak.

A szakmai zsűriben a USE unused divattervezői, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András mellett Pócsik Anita, az InStyle főszerkesztője és Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója is kiválasztotta kedvenceit. Döntésükben a kreativitás, a technikai megvalósítás, a tervek kivitelezhetősége, a kollekció egysége mellett fontos szempont volt, hogy az egyes tervek mennyire adják vissza a Coca-Cola light és a USE hangulatát, formavilágát.

Az összes nyertes pólótervet itt nézheted meg.

A zsűrizés folyamatát bemutató videót ezen a linken láthatod.

„Nagyon sokan úgy álltak hozzá, hogy lehetett látni, hosszú órákat töltöttek el a programmal” – mondta Füzes Eszter, a USE unused divattervezője. „Rengeteg opciót kipróbáltak, kombinálták a színeket, mintákat, számtalan rétegben egymásra építették azokat. Némelyik tervnél sokáig elemeztük, hogyan alkottak egészen új, egyedi motívumot a beépített mintákból. Nagyon, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen kitűnő munkák születtek.”

A több napos, sokszor vitáktól sem mentes munka végeredménye, az ősszel bemutatkozó hello you collection mégis magáért beszél. Pócsik Anita úgy fogalmazott: „Nagyon jó terveket sikerült kiválasztanunk. Úgy érzem, ebben a kollekcióban mindenféle nőtípus megtalálja a neki való felsőt: van benne nagyon extravagáns, fiataloknak szóló, de olyan is, amit egy 40-es nő is fel tud venni.”

A USE csapat és az általuk tervezett Tweed light palack.

Gratulálunk a nyertes tervezőknek, ősszel pedig természetesen bemutatjuk majd az elkészült kollekciót a Vanity oldalain is!

Amíg a hello you darabokra vársz, nézd meg a póló kollekciót a divatkatalógusban!


Tyúkláb mintás kóla reggelire

Frissítve: 2009. máj. 14., 14:09 | Megtekintve: 3987

A Vanity a USE-zal reggelizett tegnap a Klassz-ban, ahol elsőként mutatták be a sajtónak saját tervezésű Coca Cola palackjukat. A fél tízre rakott késői reggeli beszélgetéssel, a hello you pólótervező program és az új alupalackok tesztelésével telt.

Az élőben hihetetlenül szimpatikus USE unused tervezőcsapattal (Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András) az Andrássy úti borozóban találkoztunk. Most minden eddiginél büszkébbek lehetünk rájuk, magyarok közül elsőként nagyon illusztris társaságba kerültek – Manolo Blahnik, Roberto Cavalli és Nathalie Rykiel után ők is felöltöztethették a Coca Cola Light-ot. Az alupalack ötvenes-hatvanas évek francia divatját idéző, ezüst tyúkláb-mintás ruhája a Tweed light nevet kapta.

„Szerintem külön jót tesz a palacknak, hogy ezt a nagyon organikus, ívelt felületét megtöri egy viszonylag geometrikus minta” – mondta Tóth András tervező a designról. Külön megtiszteltetés volt, hogy elsőként a reggeli résztvevői ihattak a limitált kiadású, különleges USE – Tweed light palackokból. (Kevésbé megtisztelő tény, hogy elsőként a Vanity stábjának sikerült egy leejtett palack miatt kólával telespriccelnie a borozó közepét).

A Tweed light és a korábbi designer palackok.

Az eseménynek egy másik fontos apropója is volt: a nagy mennyiségű kóla, croissant és szendvics elfogyasztása közben a szervezők igyekeztek mindenkivel egy-két pólót is megterveztetni. A Coca Cola Light és a USE közös hello you collection online divattervező programjával bárki elkészítheti saját felsőjét, a beküldött tervek legjobbjait pedig a USE következő kollekciójához le is gyártja. Szavazni, pólótervet elmenteni a Coca Cola Light kupakokban található kódszámmal lehet.

Ha épp kreatív hangulatban vagy és még nem tetted, próbáld ki: a rengeteg stílus, fazon, szín és minta sablon kombinálásával a lehetőségek végtelenek. Az április 6.-i indulás óta több mint 17 000 pólóterv született, de még mindig lehet újat, egyedit, nyerőt alkotni.

A Vanity egyik pólóterve elő- és hátulnézetből.

A verseny végén a sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns kategóriák 10 legtöbb szavazatot kapott tervéből áll össze az az 50, amiből a zsűri kiválasztja a legjobbakat. Ezekből alkotják meg az ősszel boltokba kerülő új kollekciót, a tervezőknek járó díjakról pedig korábbi hello you-s cikkünkben olvashatsz.

A USE reggeli végén mindenki mosolyogva távozott – a tervezői trió és a szervezők közvetlensége mellett egyhangúlag díjaztuk a Tweed light palack designt, a helyszínül választott hangulatos borozó/bisztrót és az isteni szendvicseket is. A többi ott készült képet a cikk folytatásában nézheted meg.

Olvass tovább »


Az vagy, amit megtervezel!

Frissítve: 2009. ápr. 6., 16:31 | Megtekintve: 3123

Most te is divattervező lehetsz! Tervezz saját felsőt a Hello you collection online program keretében - ha igazán tehetséges vagy, nyerhetsz egy komplett USE ruhatárat és viszontláthatod saját kreációdat az üzletek polcain is!

A Coca-Cola light karöltve a USE – unused divattervező csoporttal hello you collection online divattervezési programot indít a legszélesebb nagyközönség számára. Mától május 31-ig bárki egyedi női felsőt alkothat a www.helloyou.hu oldalon. A közönség a szakmai zsűrivel együtt választhatja ki a nyertes kollekció darabjait, amelyet a későbbiekben bárki megvehet.

A hello you collection a Coca-Cola light olyan fiatal nőknek szóló kezdeményezése, akik szeretik a kreatív feladatokat és szívesen kipróbálják magukat a divattervezésben. A tervező aprólékos részletességgel alakíthatja ki felsőjét attól függően, hogy például a sportos, az elegáns, a romantikus, az utcai vagy az extravagáns stílust érzi sajátjának. A nyertesek a saját terveikből készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE – unused ruhatárat kapnak. A tervekre szavazók közül pedig az 500 leggyorsabb negyedéves InStyle előfizetést nyer.

A hello you collection program bemutató videója.

“A hello you collection ezt az alapgondolatot terjeszti ki a divat világára: ha a divat mondja meg, hogy ki vagy, akkor most te mondod meg, mi a divat.” – nyilatkozta Toronyi Zsuzsa, a Coca-Cola light márkamenedzsere.

“Számunkra izgalmas kihívás, hogy felébresszük a hölgyekben rejlő kreativitást, a mi szakmai támogatásunkkal belekóstoljanak a divat világába és átéljék a tervezés felhőtlen örömét.” – mondta el Tóth András tervező. A kezdeményezés részeként a USE – unused csapata a divat világába illeszkedő Coca-Cola light alupalackot is tervezett.

Szállj be a versenybe vagy szavazz a helloyou.hu oldalon.

Nézd meg a USE-unused hivatalos oldalát.