Guess bemutatón jártunk
Hozzánk is megérkezett a Guess legújabb tavaszi-nyári kollekciója, a minap az ő bemutatójukon jártunk. A márka most is kitett magáért, a kollekció nagyon szexire és egyedire sikerült. Élménybeszámoló képekkel! Olvassátok, nézzétek!
A Guess által képviselt stílus mindig is nagyon közel állt hozzánk, és ez csak erősödött a Fashion Caféban tartott bemutató után. A hostesseken lévő Just Cavalli órák, ékszerek és a modellek által felvonultatott Guess ruhák meghatározóak lesznek idén nyáron, biztos, hogy sokszor fogunk találkozni velük az utcán.
Órák és ékszerek minden mennyiségben
Guess? – ez nem is kérdés
Ruháik ugyanolyan jól mutatnak rajtad, mint a hálószobád padlóján szétszórva, és szexuálisan kétértelmű reklámkampányaikról sem tudod levenni a szemed.
Bár a márka emblémája egy kérdőjel, a tévedés ki van zárva – Paul és Maurice Marciano tudják, hogyan kell szexis és elegáns ruhákat tervezni. A családi vállalat eleinte csak farmer ruházatot gyártott, mára viszont a női, férfi és gyermekdivat minden ágazatában jelen vannak. 60 országban 380 viszonteladójuk van, ehhez jön még 330 saját márkabolt, és a francia Guess népszerűsége továbbra is rendíthetetlen.
Illatszerek, napszemüvegek, cipők, órák és ékszerek, a híres szimbólum előbb-utóbb mindenféle divat- és szépségipari cikken felbukkan. Meghökkentő és provokatívan félreérthető reklámjaikban már olyan híres modellek szerepeltek, mint Paris Hilton, Naomi Campbell, Laetitia Casta, Claudia Schiffer vagy Alessandra Ambrosio, mert a cég minden évben az aktuális nagyágyúkat kéri fel újabb kreációik népszerűsítéséhez.
Egy Guess? farmer, óra vagy táska mindig jó választás, ezzel kapcsolatban nem ébreszt kételyeket a legendás kérdőjel. 2005-ben bemutatták a Guess for Women nevű női-, 2006-ban a Marciano férfiruházatot, 2007-ben pedig a GC órákat és a G by Guess kollekciót. Türelmetlenül várjuk, mivel állnak elő legközelebb?
Ajánljuk még:
h3. 2007 ősz-téli Guess kollekció a piactéren