Magyar énekesnő lett a divatmárka új arca

Frissítve: 2009. aug. 11., 13:03 | Megtekintve: 5552

Az első VIVA tv-s klipjével máris híressé vált tini popénekesnő, Rami lett a Magenta új, fiatalos márkájának hivatalos reklámarca.


A Magenta trendi és fiatalos almárkája, a Cathy’S végre megtalálta ideális arcát Rami, a feltörekvő magyar popénekes lány személyében.

A 19 éves Rami gyerekkora óta ének- és táncórákra, illetve modellversenyekre járva készült az énekesnői pályára. Első dala, a Szeress forrón! látványos klipjében megismerhetjük Rami egyedi stílusát is.

Persze a popkirálynős cuccok nem csak a klipjeiben tűnnek fel, Rami a hétköznapokon is imádja a csillogóan feltűnő, trendi ruhákat, ezért is volt jó választás a márka arcának. A Cathy’S már több fellépésére készített egyedi darabokat a bájos szőke énekesnőnek, aki mindig boldogan viselte őket és csak pozitívan nyilatkozott fellépőruháiról.

Akárcsak Rami, a Cathy’S kollekció is idén nyáron robbant be a köztudatba. A márka a Magenta többi termékénél megszokott minőséget, de alacsonyabb árkategóriát képvisel, így máris új kedvencévé vált a fiatalosan és színesen öltözködő lányoknak-hölgyeknek.

Elnézve az alábbi, a legújabb kollekcióról készült képeket és a videoklippet mindenki biztos lehet benne: Rami-ról és a Cathy’S-ről is sokat fogunk még hallani.

A Szeress forrón! klipje:

Nézd meg a Cathy’S kollekciót a divatkatalógusban!



Kapcsolódó márkák: CATHY'S by Magenta


Ajánljuk még

Cathy'S divatbemutató a siófoki Palace Clubban

Új hazai divatmárka a Magenta tervezőasztaláról

Szuper parti és lazulós ruhák a Magentától