Tally Weijl divatmárka blog

Szexis modellre támadtak a rózsaszín óriásnyulak

Frissítve: 2007. nov. 29., 11:30 | Megtekintve: 4600

Az érzéki nőiességre specializálódott, díjnyertes rendező víziója a Tally Weijl világáról az egyik legkülönösebb reklám, amit valaha láttál.

Ellen von Unwerth neve talán ismerősen cseng, hiszen a német fotós-rendező olyan divatlapok számára készít rendszeresen képeket, mint a Vogue és a Vanity Fair. A filmezés világában elsősorban videoklippek és rövidfilmek jelzik munkásságát, számtalan modell, popsztár, híres együttes és divattervező állt már sorba az irodája előtt egy lehetőségért.

A 2007-es Tally Weijl kollekciók kampányához készített videóját itt most megnézheted:

====



Tally Weijl, a szexis és életteli fiatal nők márkája

Frissítve: 2007. nov. 28., 12:09 | Megtekintve: 11466

Helyesen kiejtve „telli vejl”, a márka az önmagukkal elégedett, magabiztos, fiatalabb korosztályú nőket célozza, erre utal jelmondata is: totally sexy.

Tally Elfassi-Weijl, a cég társalapítója a főnöke annak az 50 fős divattervezői csoportnak, akik a kollekciókon dolgoznak. Ruháik olyan fiatal nőknek szólnak, akik hűen követik a trendeket és érdeklődnek a divat iránt, mindig szexisek, imádnak bulizni, ismerik saját stílusukat, határozottak és szeretik vonzónak érezni magukat egy-egy csinos darabtól. A Tally Weijl emberei bejárják a világ leghíresebb divat-gócpontjait, kifigyelve az új irányzatokat, inspirációt merítve a leghétköznapibb és legvagányabb viseletekből egyaránt. Európa szinte valamennyi országa érintett egy-egy kollekció kidolgozása közben.

A divatvilág szívéből, azaz Párizsból indul minden, hiszen a hosszas tanácskozások végén a terveket és ötleteket itt veti papírra a tehetséges tervezői gárda. Ezeket aztán a marokkói manufaktúrákban varrják meg és keltik életre, ahonnan az évi összesen 18 millió legyártott darab a németországi raktárakba kerül. Mindeközben a svájci Baselben működő irodák összefogják a műveleteket, reklámkampányokat kreálnak, illetve kapcsolatot tartanak a vevőkkel és viszonteladókkal.

Az országokon átívelő, stílusokat és kultúrákat egyesítő szemlélet mellett a Tally Weijl másik legfontosabb hitvallása a gyorsaság. 1984-ben két ambiciózus vállalkozó vakmerő ötleteként indult el a cég, amely mára Európa egyik legnagyobb ruházati hálózatává fejlődött, közel 400 üzlettel szerte a nagyobb és kisebb országokban, ráadásul terveik szerint a következő 3 év alatt még legalább 20 újat nyitnak majd. Magyarországon jelenleg a Westend, Arena Pláza, Mammut II. és Árkád Győr bevásárlóközpontokban találhatod meg márkaboltjaikat, ahol beszerezhetsz minden kelléket ahhoz, hogy totálisan szexisnek érezd magad.

Ajánljuk még:
h3. Tally Weijl a piactéren