Be-ruházás mindkét értelemben
Megérkezett a magyar Business Look a kifutóra: a Millenáris Teátrumban, sztárvendégek előtt mutatták be Tóth Bori 2010-es őszi-téli kollekcióját.
Tóth Bori divattervező 2010-es őszi/téli Business Look kollekcióját közel 1000 fős közönség előtt mutatták be. A vendégek közt D. Tóth Kriszta, Szabó Patrícia, Kustánci Lia, Völgyesi Gabi, Gallusz Niki és Makány Márta divattervező is ott volt.
A Millenáris Teátrumban a gránitlapokkal burkolt, mindösszesen öt centi magas kifutót a századelőt idéző, újraértelmezett, klasszikus elegancia uralta. A kizárólag természetes anyagokból álló kollekció alapanyagai, mint például a gyapjú, a gyapjúkasmír szövetek, a tweedek Franciaországból, Olaszországból és Ausztriából érkeztek.
A november közepén nyíló prémium szalonban 36-44-es méretben kapható lesz a kifutóra állított, limitált darabszámú konfekció. A márka előnye a nemzetközi brandekkel szemben, hogy a felső-közép árkategóriát képviseli, így az üzletasszonyok számára megfizethetőbb lesz. A bemutatott szettek egyes darabjai egymással is jól variálhatók, mindemellett a kollekciók egymásra épülnek majd, vagyis az idei ruhákhoz jövőre a velük harmonizáló új elemekkel egészíthető ki a ruhatár.
A bemutatott kollekciót nem elsősorban színpadra, hanem a mindennapokba: irodákba, tárgyalási szituációkba, az üzleti szféra egyedi és mereven szabályozott rendszerébe álmodta a tervező.
Tóth Bori kollekciójáról és a nevéhez fűződő 100 milliós divat-beruházásról itt írtunk korábban.