Iskolatáskák

Eastpak, sose érd be kevesebbel!

Frissítve: 2008. jan. 7., 11:31 | Megtekintve: 7119

Az Eastpak mottója „kitartásra termett”, és ez nem csak táskáikra, de egyedi tervezésű darabjaik időtálló közkedveltségére is igaz.

Egy szép napon Mark Goldman észrevette, hogy egyetemista társai a tanuláshoz szükséges, nehéz felszerelésüket katonai zsákokban cipelik, mivel csak ez az erős anyag tartotta meg a súlyos könyveket. A véletlennek köszönhetően édesapja, Monte éppen egy hadászati célokra felhasznált ponyvát, táskákat és hálózsákokat gyártó cég vezetőjeként dolgozott, így tulajdonképpen szerencse sem kellett ahhoz, hogy az Eastpak 1976-ban elkezdje működését. Eredetileg kizárólag iskolatáskák gyártásával foglalkoztak, ami önmagában is meghozta a kirobbanó sikert, később pedig kiterjesztették repertoárjukat ruházati cikkekre és egyéb kiegészítőkre is.

A cég minden táskája „kitartásra termett”, és igyekeznek ugyanúgy kielégíteni a súlyos könyveket cipelő diákok, hosszú nyaralásra készülő családanyák vagy nélkülözhetetlen felszerelésüket hurcoló kirándulók pakolási szükségleteit is. Mindenben örök újítókként a világon először az Eastpak kezdett Cordura anyagból készült táskákat gyártani, amik ezáltal strapabíróbbak, könnyebbek és sokkal időtállóbbak lettek a hagyományos termékeknél. Ráadásul az egyedi, merész színvilág és különleges minták is az ő táskáikon robbantak be a köztudatba, izgalmassá és újszerűvé varázsolva az addig unalmas hátizsák választékot.

2006-ban három különleges darabot dobtak piacra, amelyet egy-egy híres rock sztár saját kezűleg tervezett a cég számára. Ozzy Osbourne, Lemmy és Slash kreációi óriási sikert arattak, egy nemes gesztus keretében pedig összes bevételük 10 százalékát jótékonysági célokra ajánlották fel. Ezt az akciót egy évvel később az Eastpak megismételte, ám ezúttal a The Hives, a The Prodigy és a Kaiser Chiefs vállalkozott a nagylelkű, komoly feladatra.

Ajánljuk még:
h3. Táskák a piactéren



David Jones, gyakorlat teszi a minőséget

Frissítve: 2007. dec. 1., 19:00 | Megtekintve: 3625

Ugyanaz a neve, mint a világ legrégebb óta működő szupermarketjének, ám ez a David Jones az egész világot kiszolgálja táskákkal.

A 20 éves múltra visszatekintő, francia cég komoly feltételeket szab a kifogástalan minőséggel kapcsolatban. A David Jones bemutatótermei hatalmasak, minden adott pillanatban legalább 900 terméket kell, hogy kínáljanak, minimum 800 nm-es területen elszórva. Kényelmes, közvetlenül a bejárat mellett helyet kínáló, tágas parkolót is biztosítanak, hogy vásárlóiknak ne okozhasson gondot a főként Hong Kongból és Kínából importált táskák hazacipelése. Van lehetőségünk persze más bőrárú kereskedésekben is megvásárolni az áhított táskát – nálunk jelenleg a Pólus Centerben és Törökbálinton találhatók David Jones kollekciókat bemutató üzletek.

Férfi és női kézitáskák, sporttáskák, bőröndök, iskolatáskák, pénztárcák és más egyéb kiegészítők találhatók a bőrből és szövetből készült, nem ritkán 50 vagy még több darabot számláló kollekciókban. Nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy minden szezonban újdonságokkal rukkoljanak elő, tervezőik mindig keresik az adott évszakhoz legjobban illő stílusokat, és a biztonság kedvéért szinte minden modelljüket 4-5 különböző színben dobják piacra. A David Jones boltok más, ismert márkákat is árusítanak, igyekeznek bőséges választékot és több stílust kínálni nem csak saját tervezésű táskáik, hanem minden általuk forgalmazott kollekció esetében.

Manapság a világ minden táján összesen 30 helyen vásárolhatunk tőlük minőségi táskákat és divatcikkeket. Európa számtalan országán kívül Marokkó, Algéria, Venezuela, Törökország és Kanada is az aktív David Jones partnerek közé tartozik.

Ajánljuk még:
h3. Táskák a piactéren