Divat cikk

Lemásoltam valaki utcai stílusát egy hétig és mi történt?

Frissítve: 2018. okt. 3., 11:48 | Megtekintve: 5571

Mint sokan mások én is sokat kattingatok street style (utcai divat) képekre, hogy inspirációt nyerjek mindennapi öltözködésemhez.

De hogy valójában hány nő próbálja egy az egyben lemásolni valaki stílusát, újrakerálni az öltözékét, hogy egy híres utcai blogger lekapja őket. Ki tudja, ki kellett próbálnom.

Végigböngésztem rengeteg fotót, amelyeket moda szerkesztők, influenszerek és modellek a legjobbnak tartottak ebben az évben és kiválasztottam azokat az öltözékeket, amelykben el tudtam képzelni magam. Távol tartottam magam az avantgarde, mindenből abszolút a top outfitektől és kiválasztottam hat őszi kollekciót. Nem probáltam egy az egyben lemásolni, csak hasonlítani rá, mivel nem akartam csak ezért új ruhadarabokat vásárolni, a meglévő ruhatáramból gazdálkodtam.

Helyette apró trükköhöz folyamodtam mint pl. díszitett zokni Mary Janes-szel, vagy wrap ruhát vettem a farmerem fölé, és így egyedi kombinációkat hoztam létre. A végén két lényeges konklúzióra jutottam: először is rengeteg ruhám van, amiket sosem viseltem. És ha te is megpróbálod leutánozni ezeket a stílusokat, biztos vagyok benne, hogy rengeteg olyan ruhád fog előkerülni, amelyekről akár évek óta elfeledkeztél.

A másik amire ráébredtem: a legbüszkébb azokra a kombinációkra voltam, amelyeket én álmodtam meg. Nagyszerű hogy két teljesen különböző nő, ugyanazt a trendet kétféleképpen tudja értelmezni. Amikor kiléptem az utcára sokszor úgy éreztem valaki más felfedezésével kérkedek. Amikor valaki megdícsérte milyen egyedi kombinációkat fedeztem fel, én közben arra gondoltam: "Ó az nem én voltam, hanem Anna".



Zsebes ruhában látták Meghan Marklet

Frissítve: 2018. szept. 3., 16:45 | Megtekintve: 10584

Meghan Markle július 26-án nagy meglepetésre megjelent a Senteable Polo Kupán férjével Harry herceggel.

Ezen alkalomból farmer midiruhát viselt Carolina Herrera kollekciójából, V-nyakkal és széles övvel. Kiegészítőként J.Crew Raftan clutch táskát, fehér Aquazzura Deneuve pumps cipőt (amelyből rendelkezik már feketével is), divatos fülbevalókat, túlméretes napszemüveget viselt. Iszonyúan stílusosan nézett ki ebben az összeállításban.

Azonban egy apró, de fontos részlet határozta meg az összhatást: mély zsebek. Mint minden divat imádó nő tudja, csinos ruhát találni normális zsebekkel szinte egyenlő a lehetetlennel, pedig funkcionálisan sokat jelenthet. Nézd meg te is milyen zsebes ruhákat találsz a moda fashion divat kereső oldalán.

Természetesen nem ez az első alkalom, hogy Meghan Carolina Herrera kreációjában mutatkozik. Júniusban már elcsíptük egy pink vállnélküli ruhában.


Rekordot döntött a román divatpiac 2018-ban

Frissítve: 2018. jún. 11., 13:46 | Megtekintve: 24725

Habár Románia az Európai Unió legszegényebb állama, a divatipar évről évre folyamatosan emelkedik a román emberek egyre növekvő divatéhsége következtében.

H&M, Zara, C&A és a Pepco az 5 milliárd eurós divatpiac fő szereplői.

Az adatok szerint a helyi divat kereskedelem 82%-át külföldi befektetők birtokolják, ezzel szemben a gyártás többsége (61%) helyi vállalkozók kezében van.

A divat iparágban 18880 cég a kereskedelemben és 5670 a termelésben működik, forgalmuk meghaladta 2016-ban a 23 milliárd lejt.

A szektor befektetői csökkentek a 2013-as 25 100-hez képest, de a piaci forgalom csodásan nő, majdnem 5 milliárd lejjel.

A 2016-os elszámolt nettó nyereség majdnem 4-szer olyan gyorsan nőtt mint 2013-ban, amely előrejelzi a növekvő nyereségességet a további esztendőkre is. A teljes iparági profit 1.86 lej volt a 2016-os évben.

A román divatipar (piața de modă) az egyik legjelentősebb foglalkoztató a román gazdaságban, évről évre stabil foglalkoztatottsági létszámmal amely 200.000 körül mozog.

A munkavállalók kétharmada azonban a gyártásban dolgozik, románia jelentős bérmunkát végez a nyugat európai piacokra.

Földrajzi elhelyezkedés szerint a legtöbb cég Bukarestben (864) van, és több mint 1 milliárd lej forgalmat realizál. A második város a toplistán Cluj (227 cég), amelyet követ Neamt (208 cég), Dolj (188 cég), Prahova (183).

Az adatok szerint a legnagyobb kiskereskedelmi szereplő a Hennes & Mauritz 760 millió lej forgalommal 2016-ban. Szorosan követi a Zara Bucuresti SRL (686 millió lej), a Decathlon márka (613 millió lej), a C&A Moda Retail SRL (375 millió lej) és végül, de nem utolsó sorban a Pepco Retail SRL (335 millió lej).

A legjelentősebb gyártó az Alison Hayes SRL 337 miilió lej forgalommal.



A nyúlon túl: divat akciók és kuponok április 3-tól

Frissítve: 2018. ápr. 4., 00:13 | Megtekintve: 42350

Minden héten összegyűjtjük nektek a legjobb divat akciókat és kuponokat. Íme az eheti válogatás.

amnesia.hu

Minden csak 3990 Ft
Utolsó darabok
Outlet: akár -50%
Új kollekció

answear.hu

4000 Ft-os kupon első vásárlásra
7500 Ft felett ingyenes szállítás
Ballon kabátok és tavaszi dzsekik: -20-30%
Desigual táskák 24 990 Ft helyett 14 990 Ft-ért
Tavaszi kihagyhatatlan újdonságok

bershka.com

Ingyenes kiszállítás üzletekbe
30% egyes termékekre 04. 09-ig

bibloo.hu

Ingyenes szállítás 20 000 Ft felett
Kiárusítás akár -70%
Scotch & Soda: itt az új 2018-as tavasz/nyári kollekció
Guess: már itt a vadiúj 2018-as kollekció
Tavaszi vászoncipők óriási választékban

bonprix.hu

2000 Ft-os kupon ha ismerőseidnek ajánlod
1500 Ft kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Beach Holiday: a strand kollekció

butikmoda.hu

Ingyenes kiszállítás 24.800 Ft-tól.
Tavaszi kabátok - új kollekció
Kiárusítás

devergo.hu

15001 Ft-tól ingyenes a szállítás
Folyamatosan érkeznek a 2018-as ruhák és cipők

shop.mango.com

10% kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Ingyenes kiszállítas 19 995 Ft feletti vásárlás esetén
Mid Season Sale - 50%-ig egyes termékekre

manzara.hu

Ingyenes szállítás 14.990 Ft felett.
Ruhák: új kollekció
Cipők: megérkeztek a 2018-as modellek

mayochix-webshop.hu

25.000 Ft felett ingyenes szállítás
85 féle akciós termék
Tavaszi újdonságok

mohito.com

10%-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
Athliesure: sportos cuccok csak online

orsay.com

25% kedvezmény a legdrágább termékre hírlevél feliratkózóknak
Mid Season Sale: akár -80%
Tavaszi kollekció sok virággal

otto.hu

4000 Ft-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
20% mindenre + ingyenes kiszállítás 04.04.-04.05.
Best price - legjobb árú termékeink

Sneakerstudio.hu

Ingyenes házhozszállítás
CONVERSE ONE STAR PLATFORM NŐI SNEAKERS CIPŐ most akciós

Zapatos.hu

Ingyen Szállítás 14 990 Ft feletti vásárlás esetén
Happy Easter sale készletfelszámolás, akár -60%


Újabb rekordot döntöttek a divatkedvelők

Frissítve: 2018. jan. 3., 15:39 | Megtekintve: 62490

Újabb rekordot döntött a 2017 évi karácsonyi internetes forgalom.

Nemcsak könyveket, elektronikai cikkeket, játékokat, hanem már ruhákat, cipőket és egyéb ruházati kiegészítőket is rekord számban vásároltak a magyar internetes közösség tagjai. Egyre több webáruház kínál márkás és kevésbé márkás ruhákat, pólókat, nadrágokat sokszor olcsóbban mint a plázákban található márkaüzletek. Számtalan webshop ingyenes szállítással, méretproblémák esetén ingyenes visszaküldési lehetőséggel és egyszerű ügyintézéssel csábítja a divat iránt érdeklődő férfiakat és nőket.

Egyre nehezebb áttekinteni éppen mi hol kapható, a kinézett termék hol olcsóbb, éppen mi az akciós. Ezt felismerve indította el pár tehetséges fiatal marketinges és fejlesztő a divatod.hu divattermék kereső oldalt.

A legújabb trendeknek megfelelően a reszponzív designnal készült oldal, mobilon, tableten és laptopon is azonos felhasználói élményt nyújt.


H&M x Balmain

Frissítve: 2015. nov. 2., 13:31 | Megtekintve: 162107

A H&M bemutatta legújabb limitált kollekcióját ezúttal a párizsi Balmainnal közösen.

A mindössze 30 éves Olivier Rousteing a Balmain főtervezője divat egy új hangulatát találta meg, kapcsolatot találva minden olyan követőjével világszerte, akik a Balmain-életérzésről álmodnak. A Balmain híres kitűnő díszítéseiről és hímzéseiről, vállban erős fazonjairól és könnyed, vagány stílusáról, amelyet imádnak a celebek, a modellek és a világszerte egyre népesebb vásárlótábor.

A Balmain x H&M kollekció olyan női és férfi ruhadarabokból és kiegészítőkből áll, amelyek mindegyike képviseli a Balmainre jellemző kidolgozottságot, erős sziluetteket és finom anyagokat.

Megvásárolhatóak 2015. november 5-től a H&M Vörösmarty téri üzletében és online, amíg a készlet tart.


Teltház az idei Marie Claire Fashion Days-en

Frissítve: 2014. nov. 17., 00:15 | Megtekintve: 189773

Idén is hatalmas sikerrel zárult a legnívósabb hazai divathétvége, a Marie Claire Fashion Days, ahol a három nap alatt a legtehetségesebb ifjú magyar divattervezők összeállításai kapták a főszerepet.

A pénteki sztárokkal fűszerezett szakmai napot követően, szombaton és vasárnap folytatódtak a színesebbnél színesebb divatbemutatók, melyeket workshopok tettek még változatosabbá. A kifutón a magyar tervezőkön túl a párizsi divatiskolák végzős hallgatói is feltűntek, akik rendkívül egyedi kreációikkal mindenkit lenyűgöztek.

Olvass tovább »


By Me 2014-15 őszi-téli kollekció

Frissítve: 2014. nov. 3., 20:13 | Megtekintve: 184158

Hungarikumok a divat világában - ezzel a mottóval került megrendezésre a By Me divatszalon 2014-15 őszi-téli kollekciójának bemutatója a Boscolo New York Palotában.

A By Me igazán magasra tette a mércét, nem csak ruháival nyűgözött le minket, hanem a bemutató helyszínével is, Európa legszebb kávéházában, a New York Kávéházban tekinthettük meg a csodás darabokat.

Olvass tovább »


Sikeresen zárul az első sörös showroom: a Heineken x CEFD Pop-up Store

Frissítve: 2014. okt. 15., 16:37 | Megtekintve: 178657

A Heineken idén multikulturális pop-uppal is színesíti a Design Hét programját.

Hamarosan zárja kapuit a hazai viszonylatban egyedülálló, multikulturális Heineken x CEFD Pop-up Store. A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.

Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep ruhái

A Heineken nemcsak a sörök, de a divat világában is otthonosan mozog, hiszen neves dizájnerekhez köthető számos kezdeményezésük. A mostani pop up store létrehozásával a Heineken elsődleges célja, hogy minél több tehetséges magyar és régiós divattervező munkáit ismertesse és szerettesse meg a nagyközönséggel. A ma záruló pop-up store mellett a márka már második éve támogatja a Central European Fashion Days–t és idén először a Design Hetet, számos együttműködése volt a Design Terminállal, és az évek során számos hazai divat- illetve formatervezőknek szóló pályázatot is indított az ikonikus Heineken-palackok felfrissítésére.

Heineken Pop-up Showroom a Hotel Nomuriban

A Heineken x CEFD Pop-up Store Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel NOMURIban talált otthonra.  A tervező elmondta:

„A 38 négyzetméteres területen a szlovák, cseh, lengyel és magyar tervezők ruháit, kiegészítőit külön szektorokban helyeztük el, amiket egy-egy, a sorok elejen található fehér pólón jeleztük az adott város nevével. Az installációt az “épület az éplületben” koncepcióra alapoztuk, ahol egy építeszeti alapegység, egy hosszanti elrendezesű shop-teret alakítottunk ki. Az anyaghasználat teljességgel szokatlan, a shop és a divat területeiről ismert alapanyagokból táplálkozik. Ilyen a télen a boltok ajtajából, ipari területekről jól ismert szalagfüggöny, amit hőfüggönyként is ismerünk, alapvetően egy nem túl kavlitásos anyag mégis tökéletesen rajzolja ki a teret ebben a felfogásban. A másik anyag a fehér áttetsző, hálós szerkezetű textília, ami erősen utal a divat alapanyagaira. A fehér és zöld szín találkozása alapvetően erősíti fel a Heineken márka jellegzetes színhasználatát. A shop elrendezése a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik  (és ezáltal a keresztény) templomok alaprendszerére épít, egy külső váz, és egy belső vázzal. Ezáltal egy kicsit a Divathét temploma is szeretne lenni.”

Heineken x CEFD Pop-up Store

Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők - Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – Mardoror, Balas, Pajonk, Retart, TAKK – különleges kreációival is megismerkedhettünk a Heineken x CEFD Pop-up Store-ba. A legkiválóbb dizájner darabok megtekintése, megvásárlása mellett, a ONE Fashion Budapest csapatának köszönhetően szerda estig változatos kerekasztal-beszélgetéseken, workshopokon is részt vehetnek a divat szerelmesei.


52 évesen is fiatal az amerikai farmerdzseki

Frissítve: 2014. máj. 23., 08:49 | Megtekintve: 153036

A 2014-es tavaszi-nyári, amerikai életérzést nyújtó kollekciójában a Levi’s méltón tiszteleg az 1960-as évek Kaliforniája előtt. A kultikussá vált farmerdzseki nem hogy nem öregedett meg, de mostanra a trendek egyik legsokoldalúbb szereplőjévé vált!

A Levi’s vadiúj tavaszi-nyári kollekciója összetéveszthetetlenül az amerikai érzést képviseli. Ennek az amerikai érzésnek az elengedhetetlen kelléke az ikonikus ruhadarab és a kultikus klasszikus: a farmerdzseki.

Olvass tovább »