Cortefiel blog

Cortefiel, új divatmárka Magyarországon

Frissítve: 2007. nov. 22., 16:42 | Megtekintve: 2687

Itt az ideje mindent megtudnod erről a márkáról, ha nem akarsz lemaradni, mert hamarosan hazánkban is megnyílik az első Cortefiel üzlet.

Spanyolul a „corte fiel” szó szerint „pontos szabást” jelent, és ez ki is fejezi a márkára jellemző eleganciát. Elsősorban 30 év feletti, városi rohanásban élő, az aktuális divatba nem belebolondult, de jó ízléssel és komoly igényekkel rendelkező vásárlóknak szólnak a kollekciók. Klasszikus és kifinomult, túlzott csicsáktól és rikító színkavalkádtól tartózkodó stílusú, mégis életteli, higgadtan fiatalos darabjaikkal a Cortefiel egy másfajta divatirányzatot mutat be, mint amit a szintén hozzájuk tartozó Springfield, Women’ Secret és Pedro del Hierro márkák képviselnek, így választási lehetőséget adva az egyre szélesebb európai vásárlókörnek. A Cortefiel férfi és női kollekciókat, kiegészítőket, táskákat is tervez, melyek ára középkategóriába esik.

 

A cég 1880-ban, apró madridi rövidáruboltként indult. Mára Spanyolországban 3.2 millió, Portugáliában pedig 360.000 regisztrált tagja van a különleges kedvezményeket biztosító Cortefiel Club-nak, ami ékes bizonyíték arra, hogy divattervezőik valamit nagyon jól csinálnak. A márka kiforrott, saját stílusától ígérete szerint soha nem fog már eltérni, de 38 országban sikerrel üzemelő márkaboltjaik népszerűsége nem is utal arra, hogy közönségük változtatásokat szeretne. Minden márkaboltjukat komoly szabályok szerint rendezik be, 200 négyzetméter alatti, eldugott helyen fekvő üzletük egyetlen országban sem lehet (400 nm az alsó határ, ha az üzlet férfi és női kollekciókat együtt árusít), a megvilágítással és belsőépítészeti megoldásokkal kapcsolatban pedig határozott elvárásaik vannak.

Ha minden a tervek szerint alakul, Magyarországon 2009-ben nyílik meg az első Cortefiel üzlet. Kíváncsian várjuk!

Ajánljuk még:
h3. Women’ Secret kollekció a piactéren

Springfield márkaboltok