Nike reklám blog

Neked is nagy a feneked?

Frissítve: 2008. márc. 10., 20:21 | Megtekintve: 6150

Az edzett nők nem kevésbé gyönyörűek, mint a vézna modellek, ezért a Nike ezúttal izmos, gömbölyded sportolókat választott új kampányához.

Az aktuális trendhez igazodva a Nike is elküldte az átlagos nők számára elérhetetlen szépséget reprezentáló, törékeny szupermodelljeit, és inkább a női test természetes idomait dicsőítve próbálja elnyerni a vásárlók rokonszenvét. „Nagy a fenekem, de nekem pont így tetszik, akinek bármi baja van vele, az idejöhet és megcsókolhatja” – így szólnak az egyik új óriásplakáton olvasható, telt hátsókhoz írt költemény utolsó sorai.

„A lényeg a valóság, nem az ideálok. Egy izmos nő sokszor korántsem modell alkatú, és olyasvalaki is lehet sportos, aki nagy méretű ruhákban jár” nyilatkozta a Nike szóvivője. A Dove „Valódi szépség” kampányhoz hasonló promóció a formás, testmozgástól megedződött testrészeket helyezi a középpontba. A hátsó fertály mellett a női csípők, vállak és térdek is kaptak egy-egy plakátot a kampányban, mivel ezen testtájak az intenzív testmozgástól szintén jóval izmosabbá és teltebbé válnak.

A képeken látható hölgyek semmiféle előzetes modellkedési tapasztalattal nem rendelkeznek, mindannyian valódi, amatőr sportolók. Ráadásul az új kampánynak nem csak a természetes testtel rendelkező lányok és asszonyok, de a női magazinok szerkesztői is örülnek, mivel elmondásuk szerint évtizedek óta hasonló koncepciók megalkotására kérik a reklámcégeket.

„Érzem, hogy valaki egyszer azt mondja majd nekem: szeretlek téged és a térdeidet is, éljünk boldogan négyesben, míg meg nem halunk.”

„Egyesek szerint a vállam férfias, de igazán ki kéne ebből hagyni a pasikat. A vállam csak az enyém.”

Ajánljuk még:
h3. Nike a piactéren