Megnyílt az első DIM üzlet Magyarországon
Újabb prémium divatmárkával bővült az Arena Plaza kínálata: a francia DIM februárban megnyitotta első magyar fehérnemű szaküzletét, ahol az egész aktuális kollekciót megtalálod.
A párizsi anyacég, a DIM Branded Apparel magyarországi üzletének nyitása előtt egy olyan helyet keresett, amely illeszkedik a márka imidzséhez. Így nem véletlenül választották a nagy divatmárkák által kedvelt Arena Plazát, a minőség és stílus elkötelezettjét, amely exkluzív bérlői mixével megfelelő helyszínnek bizonyult a vállalat vezérmárkájának bemutatásához.
Az üzlet nyitásának célja, hogy megismertesse a teljes kollekciót a vásárlókkal. Így mostantól egy helyen megtalálhatóak az igényes, különleges anyagokból készült DIM női és férfi fehérneműk, harisnyák, hálóruhák és kiegészítők.
A DIM márka immáron 51 éves múltra tekint vissza, így a test és az anyagok szakértőjeként már évtizedek óta folyamatosan fejleszt olyan termékeket, amelyek hangsúlyozzák a test szépségét és növelik a személyes komfortérzetet. Az első magyarországi DIM fehérnemű bolt magas minőségű, szezonálisan megújuló termékkínálattal, és havonta más-más termékekre vonatkozó akciókkal várja vásárlóit.
Divatba hozzuk Magyarországot!
Április 25. és 27. között rendezik meg az év legnagyobb hazai divateseményét, az első Fashion Trend kiállítást a VAM Design-ban.
A rendezvény a magyar divatszakma és szépségipar olyan közös bemutatója, kiállítása és workshopja lesz, amely eddig hiányzott a hazai palettáról. Mintául a milánói vagy
párizsi divathét szolgál. A háromnapos rendezvényre napi
2500-3000 látogatót várnak a szervezők. Sipos Andrea és
Zsoldos Vanda a projekt két irányítója, őket kérdezte Tóth Zsuzsa a rendezvényről és a hazai divatról.
Honnan jött az ötlet, hogy egy ilyen nagyszabású rendezvényt szervezzetek?
Milánóban éltünk évekig, ott végeztük az egyetemet, ahol többek között divatmarketinget is tanultunk. A diplomaszerzés után jöttünk mindketten vissza Magyarországra, és bátran mondhatjuk, hogy lesújtó volt látni, hogy mennyire rosszul öltözöttek vagyunk mi, magyarok. Vincze Miklós, a VAM Design Center ügyvezetőjének tervei között pedig már régóta szerepelt az ötlet, hogy Magyarországon is létrehozzon a milánói vagy párizsi divathét mintájára hasonló nagy „divatünnepet”. A többihez már csak a szerencse kellett, hogy egymásra találjunk…