Levi's 2014 ősz-tél - A kaliforniai életérzés
A Levi’s® rendhagyó sajtótájékoztatón mutatta be a Kalifornia által inspirált őszi, téli kollekcióját. Ebben a szezonban a márka folytatja gyökerei felkutatását: bemutatja az ikonikus ruhadarabok otthonát, Kaliforniát.
"Kalifornia testesíti meg az áhított dolgokat az életünkben: a szabadságot, a természetet, a gördeszkázást, a hegymászást, a strandokat és a szörfözést, a technikai újításokat és az innovációt, “ nyilatkozta Jonathan Cheung, a Levi’s® márka vezető dizájnere. "Ez a hangulat, életérzés áthatja az egész kollekciót.”
Őszi ruhatárfrissítés a Brandshoppal!
Eljött az idő az őszi-téli ruhatárfrissítésre! Tudod már, hogy hol kezded a nézelődést? Akár márkás férfi pulóvereket, vagy az országban egyedül itt kapható újdonságokat keresel, a Brandshopba érdemes betérni!
Ha már elkezdted feltérképezni az üzletek kínálatát az idei hidegebb szezonra, akkor tudod, hogy idén is a minőség, a klasszikus márkák és az egyedi stílus marad a trendi. A Brandshop minden évszakban rendíthetetlenül hozza el nekünk a legfrissebb darabokat a világhírű dán márkák, és a csak itt kapható Nü by staff kollekcióiból.
Kattints bármelyik fotóra, hogy további képeket nézegethess a Nü by staff 2013-as őszi-téli kollekciójából!
A férfiaknak sem kell, hogy óriási kihívás legyen a hűvös őszi napokhoz öltözni, a most érkezett Ralph Lauren ingek, pólók, illetve a dán Blend és Minimum pulóverei és nadrágjai segítenek trendi darabokkal feltölteni a szekrényt.
Nem igaz, hogy nincs ingyen nadrág...
"Munkatársaim időnként furcsán néznek rám." - árulta el a MrSale cégvezetője. Megtudtuk, milyen (azóta megvalósult) ötlet volt a furcsa pillantások oka.
Újabb óriási akcióval jelentkezik a MrSale férfiruházati áruház! Ezúttal belepillanthatunk a kedvezményt megelőző munkafázisokba, pontosabban a nagy ötlet megszületésének körülményeibe is.
Az árukommandó akcióba lépett!
Mint egy régi törzsvevőtől megtudtuk, a MrSale regisztrált partnerei folyamatosan olyan akciókban és kiárusításokban vehetnek részt, amiről az utca embere sohasem értesül. Mi is az árukommandó?
A MrSale legvéresebb kezű tagjai összeálltak és megalakították az árukommandót. Feladatuk, hogy likvidálják a felesleges árukészletet, a cél érdekében hihetetlen alacsony árakon adják a szóban forgó darabokat.
Így nyert háborút a farmer
Tudtad, hogy régen lenézték a nadrágot viselő nőket, így az első női farmer igazi kockázatot jelentett? Tények az idén 75 éves, felszabadító nadrágról!
75 évvel ezelőtt a Levi Strauss olyan kockázatot vállalt, mely örökre megváltoztatta a divat irányát. 14 évvel az után, hogy a nők elnyerték a szavazás jogát, 1934 szeptemberében megszületett a női farmer: a Levi Strauss létrehozta a Lady Levi’s jeans-t, igazi divathullámot indítva el. A női farmer bukkanókkal tarkított története a szabadság és divat forradalmáról szól.
Férfiaknak belépni tilos?
Sok pasiknak szóló, lezser ruhakollekció jelent meg idén tavasszal, de meghökkentő módon az egyiket épp a Mango üzletekben találtuk.
Tíz éven át hiányoztak a női divatra specializálódott Mango üzletek polcairól a férfi darabok, de a spanyol márka végre engedett a konkurencia nyomásának.
Mostantól kezdve a hűséges hölgyvásárlóknak mégsem kell otthon hagyniuk párjaikat, mikor gardróbjuk felfrissítésének szándékával útnak indulnak.
A HE by Mango egy jellegzetes Mango stílusjegyeket viselő, 46 darabból álló kollekció, amely csakis célcsoportjában tér el az eddig megszokottaktól. Póló, mellény, nadrág és fürdőruha mellett különféle kiegészítőket is kínál a HE, az elmaradhatatlan táskákon és cipőkön túl pedig a férfiaknak tervezett karkötők, övek, pénztárcák és napszemüvegek szintén kiemelt helyet kaptak. A főként mindennapi viseletre tervezett, nagyvárosi hangulatú darabok színvilágára a visszafogott bézs, szürke, fehér, kék és khaki jellemző, a Mango unikornist ábrázoló logója pedig ezúttal is visszatérő eleme a kollekció mintáinak.
A könnyen megjegyezhető HE elnevezés nem csak a hímnemre utal, hanem a latin Homini Emerito szavak akronímája is, aminek jelentése a “valamit kiérdemelt, méltó ember”. A HE reklámarcaként minden poszteren megtalálható, férfiasan jóképű, baszk származású topmodell, Jon Kortajarena a márka tervezői szerint tökéletesen megtestesíti mindazt, amiről a kollekció szól. Nálunk a West End City Center és a Váci utca Mango márkaboltjaiban vásárolhatók meg az új darabok.
A Mango minden új kollekciója megjelentetésével igyekszik egyre közelebb kerülni egy olyan széles kínálat eléréséhez, ahol különböző tervezők és stílusok egymás mellett, egyazon üzletben kaphatók. Honlapjukon az összes HE modellt tüzetesen is megnézheted magadnak, az alábbi videó pedig a kollekció fotósorozatának készítését mutatja be 2 percben:
Ajánljuk még:
h3. Mango a piactéren
83 ötletes mód az időpazarlásra
A farmer + edzőcipő párosítás szerelmeseinek csodás élményeket ígér ez a 2008. elején megjelenő, exkluzív Adidas-Diesel kollekció.
A Diesel és az Adidas frontális ütközése papíron 4 évre van hitelesítve, amely a sikertől függően akár hosszabbra is nyúlhat. 2008. február 1-jétől várható az Adidas boltokban a Diesel céggel együtt tervezett farmerkollekció felbukkanása, amelynek hivatalos neve Adidas Originals Denim by Diesel lesz. Ezzel a lépéssel végre elérték, hogy „a vásárló, aki belép egy Adidas boltba, most már komplett ruhatárral távozhat, beleértve a cipőt, farmert, felsőrészt is” jelentette be a vállalat sportruházati vezetője.
A legolcsóbb ruhadarabok 160 € kerülnek, felső határ a nőknél 210 €, férfiaknál pedig 310 € körül mozog majd. A farmerekre mindkét márka logója felkerül. Összesen négy fajta nadrág alkotja a kollekciót, kettő a férfi és kettő a női vásárlóknak, a sportos stílus mellett egy trendi alternatívát is kínálva. Februárban – természetesen – egy reklámkampány vezeti be a kollekciót, amelynek címe 83 ötletes mód az időpazarlásra, és bár még nem tudjuk, hogyan kapcsolódik ez a farmerek és edzőcipők világához, de máris türelmetlenül várjuk a jövő évet.
Ajánljuk még:
h3. Diesel a piactéren