Budapest X.,

Sikeresen zárul az első sörös showroom: a Heineken x CEFD Pop-up Store

Frissítve: 2014. okt. 15., 16:37 | Megtekintve: 178657

A Heineken idén multikulturális pop-uppal is színesíti a Design Hét programját.

Hamarosan zárja kapuit a hazai viszonylatban egyedülálló, multikulturális Heineken x CEFD Pop-up Store. A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.

Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep ruhái

A Heineken nemcsak a sörök, de a divat világában is otthonosan mozog, hiszen neves dizájnerekhez köthető számos kezdeményezésük. A mostani pop up store létrehozásával a Heineken elsődleges célja, hogy minél több tehetséges magyar és régiós divattervező munkáit ismertesse és szerettesse meg a nagyközönséggel. A ma záruló pop-up store mellett a márka már második éve támogatja a Central European Fashion Days–t és idén először a Design Hetet, számos együttműködése volt a Design Terminállal, és az évek során számos hazai divat- illetve formatervezőknek szóló pályázatot is indított az ikonikus Heineken-palackok felfrissítésére.

Heineken Pop-up Showroom a Hotel Nomuriban

A Heineken x CEFD Pop-up Store Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel NOMURIban talált otthonra.  A tervező elmondta:

„A 38 négyzetméteres területen a szlovák, cseh, lengyel és magyar tervezők ruháit, kiegészítőit külön szektorokban helyeztük el, amiket egy-egy, a sorok elejen található fehér pólón jeleztük az adott város nevével. Az installációt az “épület az éplületben” koncepcióra alapoztuk, ahol egy építeszeti alapegység, egy hosszanti elrendezesű shop-teret alakítottunk ki. Az anyaghasználat teljességgel szokatlan, a shop és a divat területeiről ismert alapanyagokból táplálkozik. Ilyen a télen a boltok ajtajából, ipari területekről jól ismert szalagfüggöny, amit hőfüggönyként is ismerünk, alapvetően egy nem túl kavlitásos anyag mégis tökéletesen rajzolja ki a teret ebben a felfogásban. A másik anyag a fehér áttetsző, hálós szerkezetű textília, ami erősen utal a divat alapanyagaira. A fehér és zöld szín találkozása alapvetően erősíti fel a Heineken márka jellegzetes színhasználatát. A shop elrendezése a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik  (és ezáltal a keresztény) templomok alaprendszerére épít, egy külső váz, és egy belső vázzal. Ezáltal egy kicsit a Divathét temploma is szeretne lenni.”

Heineken x CEFD Pop-up Store

Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők - Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – Mardoror, Balas, Pajonk, Retart, TAKK – különleges kreációival is megismerkedhettünk a Heineken x CEFD Pop-up Store-ba. A legkiválóbb dizájner darabok megtekintése, megvásárlása mellett, a ONE Fashion Budapest csapatának köszönhetően szerda estig változatos kerekasztal-beszélgetéseken, workshopokon is részt vehetnek a divat szerelmesei.



Kopogtat a Társas játék új évada

Frissítve: 2013. szept. 25., 14:40 | Megtekintve: 125392

Csak annyi a dolgunk, hogy újra örömmel fogadjuk a mindennapjainkba ennek a különleges magyar HBO sorozatnak a várva várt második szériáját! Október 6-án 20.00-tól ismét heti rutinná válhat a szövevényes budapesti kapcsolatok bogozgatása!

64 forgatási nap, 80 fős stáb, 16 főbb szereplő és Budapest emblematikus helyszínei. Augusztus elején véget ért a magyar HBO saját gyártású sorozatának, a Társas játék második évadának felvétele. Az éjszakákba nyúló forgatásokon óriási esések és balesetek, elveszett kutyák és lopott csókok, bezúzott szélvédők és szívek tűntek fel a kamera előtt. A végeredmény elképesztő lett! Még pörgősebb, látványosabb és dinamikusabb történet várható, amely többször fog megnevettetni minket és még megindítóbb lesz, mint az előző évad.

Kicsit lessünk a kulisszák mögé, mielőtt október 6-án dupla epizóddal felgördül a függöny! A Társas játék első évada a kritikusok szerint a rendszerváltás óta született legjobb magyar sorozat. A második évad még izgalmasabbnak ígérkezik, ugyanis az első évadtól eltérően, mely egy izraeli formátumon alapult, a mostani teljes mértékig magyar szülemény. A már jól ismert színészek mellett (Martinovics Dorina, Simon Kornél, Pokorny Lia, Gazsó György, Balsai Móni és Thuróczy Szabolcs) új, ikonikus alakok is részesévé válnak az eseményeknek! Úgy, mint Udvaros Dorottya, Parti Nóra, Fekete Ernő és Szabó Kimmel Tamás. A csatorna október 3-án egy vörösszőnyeges premier előtti díszbemutatóval is készül a nagy startra, ahová pár szerencsés rajongó is jegyet nyerhet a sorozat Facebook oldalán!

Tehát, október 6-án este 20.00-kor gyönyörű fővárosunk utcái ismét a szívek útvesztőivé válnak. A premiert nem csak az HBO-n lehet majd követni, hanem tableten, mobilon és asztali számítógépeken is, hiszen a Társas játék első két epizódja az HBO GO-n is elérhető lesz regisztráció nélkül, díjmentesen!

Bővebb információ >>>

(X)


Divatkreátor - a TV2 divattervező reality show-ja

Frissítve: 2010. szept. 24., 05:00 | Megtekintve: 3290

A Divatkreátor egy októberben induló tehetségkutató reality show a TV2-n, melyben amatőr vagy nem ismert divattervezők versenyeznek a hírnévért és a fődíjért.

A műsor célja, hogy támogassa a fiatal divattervezőket, lehetőséget adva nekik a bemutatkozásra, karrierjük beindítására. A fődíj egy világszínvonalú kollekció kialakításának esélye: a COIN lehetőséget biztosít a nyertes kollekciójának a budapesti COIN divatáruházban való értékesítésre, ami belépőt jelenthet a COIN több mint 550 üzletének értékesítőrendszerébe.

Olvass tovább »



Férfiaknak belépni tilos?

Frissítve: 2008. márc. 27., 10:49 | Megtekintve: 5273

Sok pasiknak szóló, lezser ruhakollekció jelent meg idén tavasszal, de meghökkentő módon az egyiket épp a Mango üzletekben találtuk.

Tíz éven át hiányoztak a női divatra specializálódott Mango üzletek polcairól a férfi darabok, de a spanyol márka végre engedett a konkurencia nyomásának.
Mostantól kezdve a hűséges hölgyvásárlóknak mégsem kell otthon hagyniuk párjaikat, mikor gardróbjuk felfrissítésének szándékával útnak indulnak.

A HE by Mango egy jellegzetes Mango stílusjegyeket viselő, 46 darabból álló kollekció, amely csakis célcsoportjában tér el az eddig megszokottaktól. Póló, mellény, nadrág és fürdőruha mellett különféle kiegészítőket is kínál a HE, az elmaradhatatlan táskákon és cipőkön túl pedig a férfiaknak tervezett karkötők, övek, pénztárcák és napszemüvegek szintén kiemelt helyet kaptak. A főként mindennapi viseletre tervezett, nagyvárosi hangulatú darabok színvilágára a visszafogott bézs, szürke, fehér, kék és khaki jellemző, a Mango unikornist ábrázoló logója pedig ezúttal is visszatérő eleme a kollekció mintáinak.

A könnyen megjegyezhető HE elnevezés nem csak a hímnemre utal, hanem a latin Homini Emerito szavak akronímája is, aminek jelentése a “valamit kiérdemelt, méltó ember”. A HE reklámarcaként minden poszteren megtalálható, férfiasan jóképű, baszk származású topmodell, Jon Kortajarena a márka tervezői szerint tökéletesen megtestesíti mindazt, amiről a kollekció szól. Nálunk a West End City Center és a Váci utca Mango márkaboltjaiban vásárolhatók meg az új darabok.

A Mango minden új kollekciója megjelentetésével igyekszik egyre közelebb kerülni egy olyan széles kínálat eléréséhez, ahol különböző tervezők és stílusok egymás mellett, egyazon üzletben kaphatók. Honlapjukon az összes HE modellt tüzetesen is megnézheted magadnak, az alábbi videó pedig a kollekció fotósorozatának készítését mutatja be 2 percben:

Ajánljuk még:
h3. Mango a piactéren