2 akció egyszerre a Pimkienél!
Két hihetetlen akcióval kedveskedik a világmárka rajongói számára. A tél végi leértékelés mellett, a tavaszra is felkészülhetünk a Pimkie legújabb pólóival. Figyeljetek, érdemes!
1. Akció
Óriási szezonvégi kiárusítás a Pimkie-nél!
Csapj le a téli kollekció utolsó darabjaira a Pimkie üzleteiben most hihetetlen árakon! Két akciós termék vásárlása esetén a másodikból további 50 % kedvezményt adunk! Az akció 2011.02.25-től a készlet erejéig tart!
Újabb akció a Pimkienél, most a farmerokon a sor
A megújulás alatt álló Pimkie hihetetlen akciókkal kényeztet minket hétről hétre. Most a farmeroké a főszerep, hiszen a fehérneműk után a következő lépés a nadrág! Ne hagyjátok ki!
A 2011-es tavaszi-nyári farmer kollekció már megérkezett a Pimkie üzletekbe. Most február 7-től 20-ig kedvezményesen vásárolhatod meg a legújabb darabokat.
Amennyiben 2 farmert vásárolsz a második farmerből -2500 Ft kedvezményt adunk. Az ajánlat a külön cimkével ellátott termékekre vonatkozik.
Forródróton: Teljes arculatváltás és új koncepció a Pimkienél!
A Vanity elsőként értesült a hírről, hogy a márka teljes megújuláson és átalakításon esett át, így 2011 tavaszán egy vadonatúj Pimkie mutatkozik be a régi és új közönségnek egyaránt. Az arculat, a logó, a boltbelső és a kollekció is vérfrissítést kapott.
A 2011-es tavaszi-nyári kollekció amely egy új tervező csapat munkáját dicséri, már kapható az üzletekben. A tervezőgárda cseréjének oka az volt, hogy a célcsoportot de főleg a kollekciót illetően változott a Pimkie koncepciója. Alapvetően a 20 év körüli, fiatal lányokat vették most is célba, de ez a kollekció már frissebbre, üdébbre és lendületesebbre sikerült.
2011-es kollekció: frissebb, üdébb, lendületesebb, íme az “új Pimkie Girl” és a tavasz 3 meghatározó stílusa!
Az arculat sem maradhatott ki a megújulásból, a márka grafikai csoportja új logót álmodott a Pimkienek. Ha kiváncsi vagy, hogy hogy sikerült, olvass tovább és máris megtudod!
Fehérnemű akció a Pimkie-nél
Ha már tavasz, akkor ruhatárfrissítés. Kezdhetjük egyből az alapoknál, megfelelő fehérneműt nem könnyű beszerezni, most ebben segít nekünk a Pimkie. Nézzetek be hozzájuk, mert megérkezett az új fehérnemű kollekciójuk!
Rögtön ez alkalomból egy akcióval is kedveskednek nektek, a részletekért olvassatok tovább!
Atom Árak - akció a Pimkie-nél
Pimkie cuccokban laza, trendi és csajos leszel a nyáron, ráadásul most jó vásárt is csinálsz, ha időben érkezel az üzletbe! A 30-50%-os kedvezmények és az aktuális kollekció már várnak rád.
Kíméld a pénztárcádat a fesztivál időszak előtt, vagy vigyél haza sokkal több új ruhát ugyanannyiból!
Az Atomic Price akció keretében most a Pimkie aktuális kollekciójának egyes darabjaira 30-40-50% kedvezményt kapsz az összes magyarországi márkaüzletben.
Az akciós időszak május 5-től 17-ig tart, de megéri figyelni a boltokat, mert az Atomic Price évente 3-4 alkalommal ismétlődik, mindig az éppen aktuális szezon darabjaira.
Minden második ékszer 200 Ft
Ráadásként a Pimkie üzletekben idén kiterjed az engedmény más termékekre is: ha veszel egy Pimkie ékszert, a második 200 Ft-ért lehet a tiéd.
Ez már két jó ok, hogy még a héten benézz valamelyik Pimkie üzletbe és felszerelkezz a nyárra!
Nézd meg az Atomic Price akcióban részt vevő Pimkie termékek egy részét a divatkatalógusban!
Pimkie, a modern városi életérzés
Az Európa szerte híres divatmárka fiatal lányok ízlésére specializálódott, emiatt évről-évre úgy újjászületik, hogy rá sem lehet ismerni.
2005-ben a német cég monumentális arculatváltáson esett át, nem csak vadonatúj logót és marketing tervet hoztak létre, de a márka koncepcióját is teljesen felfrissítették, és a dan pearlman markenarchitektur építészeivel kidolgozták egy különleges elrendezésű üzlet terveit. A Pimkie márkaboltokban háromféle kollekciónak, a trendi, hétköznapi és a nőies stílusnak külön helye van, miközben a falak színétől kezdve, a kifutóra hasonlító pénztársorokon át egészen a háttérben szóló zenéig mindent aprólékosan kidolgoztak a márka megálmodói.
Mivel a Pimkie „egy saját világát megteremtő, modern életstílus” képviselője, a boltokban nem csak reális árú ruhákat lehet kapni, de a vásárlókat kifejezetten buzdítják arra, hogy felpróbálják és kombinálják a darabokat, ott helyben kísérletezve ki saját, egyedi stílusukat. Kollekcióik elsősorban a 15 és 25 év között korosztályt célozzák meg, a tervezőik pedig nagyon jól tudják, hogy ezt az életkort a kísérletezések, a külvilág felé mutatott kép fontossága, az aktuális divattal és példaképekkel való azonosulás jellemzi.
1974-es alapításakor a vállalat még a Pimckie nevet viselte egy zoknifajta után, ám a „c” betű elhagyása óta folyamatosan újításokra törekszik, lépést tartva a fiatalok világával: MMS üzenetekben küldik el a szolgáltatásra feliratkozott tagjaiknak az új vagy akciós darabok képeit, honlapjukat mindig naprakészen frissítik, és szorosan együttműködnek a VIVA tévécsatornával is.
Ajánljuk még:
h3. Pimkie kollekció a piactéren