H&M - Vörösmarty tér blog

H&M x Balmain

Frissítve: 2015. nov. 2., 13:31 | Megtekintve: 162107

A H&M bemutatta legújabb limitált kollekcióját ezúttal a párizsi Balmainnal közösen.

A mindössze 30 éves Olivier Rousteing a Balmain főtervezője divat egy új hangulatát találta meg, kapcsolatot találva minden olyan követőjével világszerte, akik a Balmain-életérzésről álmodnak. A Balmain híres kitűnő díszítéseiről és hímzéseiről, vállban erős fazonjairól és könnyed, vagány stílusáról, amelyet imádnak a celebek, a modellek és a világszerte egyre népesebb vásárlótábor.

A Balmain x H&M kollekció olyan női és férfi ruhadarabokból és kiegészítőkből áll, amelyek mindegyike képviseli a Balmainre jellemző kidolgozottságot, erős sziluetteket és finom anyagokat.

Megvásárolhatóak 2015. november 5-től a H&M Vörösmarty téri üzletében és online, amíg a készlet tart.



Karácsony Versacéban, de H&M árakon!

Frissítve: 2011. nov. 11., 12:12 | Megtekintve: 3429

A 2011 téli kollekciót a H&M valódi ajándéknak szánja, hiszen a divat legmagasabb szintű ikonjával, a Versacéval közösen tervezte meg.

A H&M együttműködése a tervezőházzal elképesztő darabokat szült. A Versace for H&M kollekció hamarosan, vagyis november 17.-én kerül a boltokba. Hazánkban a Vörösmarty téri üzletben lehet majd kapni a designer darabokból, melyeket addig is a következő, nagyon látványos és Versace-hangulatú videóban csodálhatunk meg.

Olvass tovább »


Április 23-tól fergeteges limitált kollekció a H&M-ben

Frissítve: 2009. ápr. 15., 19:14 | Megtekintve: 6219

Idén tavasszal Matthew Williamson különleges világába biztosít teljes betekintést a H&M, egy olyan női kollekción keresztül, amely tele van a londoni tervezőt híressé tévő vibrálással.

Április 23-tól a világ kb. 200 H&M üzletében – Magyarországon kizárólag a Vörösmarty téri üzletben – lesz kapható Williamson eklektikus nyomatok, életteli színek, valamint a világutazók divatja által inspirált ruhatára. A ruháktól a felsőkig, az overáloktól a rafináltan szabott ruhákig – ez a kollekció a 2009-es tavaszi divat összes kulcsfontosságú darabjával rendelkezik.

– Egy olyan erős városi kollekciót akartam létrehozni, amely a márka legfontosabb szimbólumait és formáit használja – mondja Matthew Williamson. – A rám jellemző stílus egyik legfontosabb aspektusa mindig is a szín volt. A kollekció hangulata egyszerre közönséges és különleges.

Matthew Williamson, a tervező.

Egy fémszínű zakót és buborékszoknyát például egy speciálisan a H&M számára tervezett zsakett anyagból szabtak, míg egy divatos flitteres, hosszú ujjú, ultrarövid ruhát szinte folyadékként úszó színkavalkádban nyomtattak. Williamson kedvelt pávamintás nyomata díszít egy többfunkciós dzsörzéruhát, míg ünnepi alkalmakra újraalkotta egyik legnépszerűbb darabját, egy gyöngyökkel kirakott kötényruhát, amelyet élénk tigrismintás pillangónyomattal díszített.

A kollekció Williamson és a H&M együttműködésének csak az első részét képezi. Május 14-től egy nyári kollekció is elérhető lesz, és első alkalommal kerül nyilvánosságra egy Williamson által a H&M számára tervezett férfi kollekció is.

Nézd meg a Matthew Williamson kollekciót a divatkatalógusban!


Matthew Williamson bemutatja a kollekciót



Lopott pillantás a 2008-as tavaszi biodivatra

Frissítve: 2007. dec. 27., 15:00 | Megtekintve: 12854

Nincs több unalmas és egyhangú „zöld” ruha, környezetvédők számára természetes anyagokból készít vadiúj kollekciót a H&M.

Már 2004-ben elsöprő sikert aratott a H&M zöld kollekciója a természetes anyagokat kedvelők körében. Néhány hónappal később, az őszi megjelenések idejére kibővítették az eredeti választékot, így férfiak és nők egyaránt feltölthették szekrényeiket a kizárólag organikus szövetekből készült modellekkel.

2008. márciusában, viszont az eddigieket is felül múló, trendibb és érdekesebb kollekció várható a H&M-ben, ami – minden bizonnyal – túlszárnyalja a Földünket aktívan óvó vásárlók várakozásait. Mivel az organikus gyapjúból készült viselet általában messze elmarad az aktuális trendektől, a környezetvédőknek régen nem jutott más, mint választani a divat és a naturális öltözködés között.

A kollekció néhány darabjára vethetünk már most is egy exkluzív pillantást a Nitrolicious blogon, ahova a szupertitkos bioruhákról rengeteg kép került fel. A tavaszi újdonságai közt nők, férfiak, gyerekek és várandós kismamák számára ruha, nadrág, pizsama, szoknya, ing, alsónemű, tunika, pulóver és számtalan egyéb kiegészítő lesz elérhető. Minden egyes bioholmi speciális árcédulával rendelkezik majd, a könnyebb felismerhetőség kedvéért.

Ajánljuk még:
h3. Nitrolicious divatblog

H&M a piactéren


A Marimekko és a H&M szerelemgyermeke

Frissítve: 2007. nov. 30., 11:32 | Megtekintve: 9547

2008. áprilisában születik meg az az új retro kollekció, amely egy vitamin injekció erejével frissíti fel a jövő évi tavaszi-nyári H&M divatot.

Két ennyire különböző irányzat fúziójából biztosan valami különlegesség fog kisülni, aminek a retro kedvelők örülhetnek jövő tavasszal. A H&M idei, vagyis 2007-es őszi-téli limitált kollekcióját Roberto Cavalli szakértelmére bízta, ám a bombasztikus siker után máris teljesen más vizekre evez.

A Marimekko finn ruházati céggel szövetkezve 50 darabos kollekciót dobnak piacra 2008-ban, amelyben a női és gyermek tunikák, szoknyák, kalapok mellett a férfiak is találhatnak maguknak tavaszi-nyári ruhákat és egyéb kiegészítőket. Mivel a Marimekko specialitása az 50-es és 70-es évek közötti trend életben tartása, most is főleg bő és kényelmes, virágmintás, élénk színekben pompázó, retro stílusú darabokra számíthatunk. A H&M fő divattervezője szerint a kollekció olyan lesz „akár egy vitamin injekció”.

A Marimekko egy elsősorban textilipari termékeket, szöveteket gyártó finn cég, akik idén több amerikai márkaboltot is nyitottak. Élénk, retro hangulatú mintáikról híresültek el, és bár ruháikat Jacqueline Kennedy tette ismertté, első számú profiljuk mégis a textiláruk, háztartási és lakberendezési kellékek, divat- és otthoni kiegészítők, szövetek forgalmazása. Választékukat megnézheted a Marimekko hivatalos oldalán.

Ajánljuk még:
h3. H&M oldal a Vanity-n