Bershka - Arena Plaza blog

Bershka - 2007 / ősz-tél kampány (making of)

Frissítve: 2007. nov. 27., 08:01 | Megtekintve: 10734

Akik még nem jutottak volna el az Aréna Plázában található Bershka üzletbe (van még ilyen?), itt egy újabb video, de azoknak is, akik eljutottak, nekik a fárasztó vásárlás után egy kis pihentető mozi. Avagy, hogy készültek a Bershka kampányfotói?

====



Bershka - így néz ki a legújabb generáció

Frissítve: 2007. nov. 16., 11:18 | Megtekintve: 18141

Mivel nemrég a Second Life virtuális világában is nyitott üzletet, a Bershka elmondhatja magáról, hogy ruhái minden dimenzióban sikeresek.

Elsősorban tiniket célzó, színpompás, merész és trendi, egy szezonra szóló darabokból áll kínálatuk. Az imázs része a márkaboltok belső elrendezése is, barátian hívogató terekkel, színes avant garde hangulattal, helyet adva akár nagy társaságoknak is az olvasásra vagy zenehallgatásra. A világ összesen 23 országában megtalálható 407 Bershka üzlet mindegyike közösségi csomópontot alkot.

Különleges hangsúlyt fektetnek arra, hogy a fiatal generációnak ne csak az ízléséhez, de a pénztárcájához is gond nélkül alkalmazkodjanak. Dinamikus pólók, modern farmerek, sportos és hétköznapi darabok alkotják a sokszor meglepően eklektikus, nagyvárosi kollekciókat, melyekhez tökéletes hátteret ad a boltokban nonstop szóló zene és a mozgalmas színvilág. Az árukészlet mindig követi az aktuális trendet és évszakot, hűen szemmel tartva a divatvilág pillanatnyi változásait és újonnan felbukkanó irányvonalait.

A Bershka egy komplett életérzés. 1998 áprilisában hozta létre a márkát a világ egyik legnagyobb divatcégének számító Inditex Group, melynek alapítója Spanyolország leggazdagabb embere, Amancio Ortega Gaona, aki a Zara, Oysho és Stradivarius tulajdonosa is.