Bombázókat vet be tavaszra a Dolce
A Dolce & Gabbana a legkeresettebb szupermodelleket szedte össze egy fotózás erejéig, hogy 2011-es legelső kampányuk minden eddiginél ütősebben sikerüljön. Szerinted sikerült?
A 2011 tavasz-nyári szezon reklámkampányában a Dolce & Gabbana négy óriási nevet vonultat fel. Alessandra Ambrosio, Isabeli Fontana, Maryna Linchuk és Izabel Goulart láthatók a képeken, tetőtől-talpig a D&G hamarosan megjelenő tavaszi kollekciójában.
Gisele Bündchen kezébe adták a szabászollót
Gisele Bündchen 2008-ban csatlakozik a divattervezői feladatokra vállalkozók hosszú sorához.
A brazil szépséget már rengeteg márka és cég képviselői környékezték meg, hogy tervezzen számukra néhány egyedi darabot, de Giselle mindeddig még a legjobb ajánlatokat is visszautasította. Ám Domenico Dolce és Stefano Gabbana olyan nagyra tartják Gisele stílusát és divat iránti érzékenységét, hogy nem adták föl, amíg bele nem egyezett egy saját kollekció megalkotásába.
Kíváncsivá tették a szakmát, vajon mit is ajánlhatott fel Dolce & Gabbana a modellnek, amivel végül rávették erre a nagyszabású vállalkozásra? Mindenesetre Gisele nem először dolgozik a tervezőpárosnak, hiszen jelenleg is ő a The One nevű parfümjük reklámarca, aminek bevételei nemrég lépték át a 75 millió fontos álomhatárt. A Bundchen by Dolce & Gabbana kollekció 2008 tavaszán kerül majd a boltokba.
Ajánljuk még:
h3. D&G a piactéren